אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

5 טיפים לבחירת גדרות מאלומיניום

אם פעם אנשים נהגו להתלבט בין גדר מעץ לבין גדר מפלסטיק, בטון או אלומיניום, הרי שכיום לאחר שתכונות האלומיניום ידועות לכל, רבים מבינים שגדר מאלומיניום מהווה בחירה מובילה, אך העובדה שידוע מהו החומר הרצוי אינה סוגרת את הפינה, אלא רק פותחת פתח לעולם אדיר של אפשרויות פרקטיות ועיצוביות, ועל כן אם גם אתם בימים אלו מתלבטים בין אפשרות אחת לשנייה, אתם מוזמנים להיעזר בחמשת הטיפים הבאים:

 

  1. גדר מאלומיניום מצריכה להתחשב בשיקולי גובה אם נתחיל מהפרמטר הפשוט ביותר לבחירה, נתחיל עם שיקולי גובה ותוואי. מדוע מדובר בבחירה קלה? כיוון שהצורה של השטח מכתיבה מה יהיה התוואי ואילו הדרישות האישיות מכתיבות את הגובה הרצוי, ופה נעצור להסביר. גדר יכולה להיות נמוכה ומצד שני גבוהה, כאשר הגובה המינימלי הוא 1.2 מ' ואילו הגובה המקסימאלי כבר יותר גמיש - באמצעות אישורי בנייה ניתן להגיע ל2 מ'. מהו אם כן הגובה שנכון עבורכם? ובכן פה יש להכניס למשוואה שיקולים אישיים, כגון הימצאות של כלב משוחרר בגינה, רצון לחוש פרטיות מלאה, או לחלופין חוסר רצון לשדר ריחוק. כמו כן, קחו בחשבון שככול שהגדר יותר גבוהה כך ההוצאה יותר יקרה.
  1. התחשבו בתחושה הרצויה שמצופה מגדר מתכת כידוע, גדר אלומיניום מציעה עולם שלם של משחק עיצובי שנוגע לעובי ומרווחים, ופה יש להבין מה מחפשים: האם מעדיפים גדר אלומיניום שמציעה מרווחים גדולים או צפופים. כיצד מחליטים? מאוד תלוי אם מחפשים תחושת פרטיות או האם מעדיפים עיצוב מאוורר שמעניק תחושת זרימה בין החוץ לפנים. עוד נציין שאפשרי לשחק עם כיווניות ועם המקצב של הרווחים, כך שניתן באזור מסוים שמרגיש יותר פרטי לשמור על רווחים צפופים, אך במיקום שפחות משמעותי לרווח ולייצר מראה מאוורר.
  1.  הולכים על בטוח - חברת גדרות אלומיניום מובילהכידוע, חומר האלומיניום אינו מחליד, ועל כן אנשים שלא מתכוונים להשקיע בצביעה ותחזוקה מראש מתמקדים בגדרות מאלומיניום. עם זאת, אם באמת מבקשים ליהנות מאיכות ברמה גבוהה, אין זה רק מספיק לבחור בגדר שעשויה מאלומיניום, אלא גם נדרשים לבחור בחברה שמתמחה בייצור שערים וגדרות מאלומיניום, וזאת כי רק כך ניתן לוודא שלצד החומר האיכותי מצויה רמה גבוהה של תכנון, יישום והתקנה, עובדה שמובילה לטיפ משני נוסף: אל תקפצו על החברה הראשונה שמוצאים ואל תתפתו למחיר הזול ביותר, אלא ביחנו רזומה וביקורות של לקוחות.
  1. אל תהיו נועזים עם בחירת הצבע לגדרבחרתם גודל, עיצוב וגובה? כעת נותר לבחור צבע, ופה אולי נפתיע אתכם - גדר מאלומיניום יכולה להגיע באינספור צבעים, ואם תפתחו את מניפת RAL אנחנו בטוחים שתלכו לאיבוד. מדוע אם כן הרוב הגדול בוחר באותם עשרה "גוונים שמרניים"? כי אנשים מבינים שהגדר אינה מוקד העניין אלא רק תוספת שמשלימה את המראה הכללי של הבית, ובנוסף לא פעם יש תקנות אזוריות שמגדירות אלו גוונים אפשריים עבור הגדר (על מנת לייצר שפה אחידה). מכאן שגם אם ממש מתחשק לצבוע את הגדר בסגול משגע, תבדקו אם זה בכלל אפשרי מבחינת המועצה ותחשבו אם לאורך זמן תהיו שלמים עם התוצאה.
  1. בוחרים מנגנון לגדר? התחשבו בתרחישים עתידיים!כידוע לכל, גדר מהווה מסגרת שמייצרת חוצץ בין השטח הפרטי לציבורי, אך אל תשכחו שגדר מאלומיניום גם יכולה לכלול מספר תוספות. מכאן שאם כבר משקיעים בגדר תשקלו להוסיף לה תיבת דואר, שער כניסה, שער כניסה חשמלי לרכב וכדומה. פה נחדד שמוטב לחשוב על תרחישים עתידיים, למשל על האפשרות שהילדים יגדלו וירצו לשחק עם ילדי השכן שמתגורר בשטח הסמוך, כך שיהיה אידאלי להתקין במקטע החופף שער כניסה משני.

שנסכם על בחירת גדרות מאלומיניום?!

האפשרויות אכן רבות, ועל כן גם אם נתמקד בקטגוריית גדרות מאלומיניום עדיין יש לא מעט החלטות שמצריכות מענה, ועם כן נוסיף טיפ אחרון לדרך (על חשבון הבית): לפני שבוחרים מוטב להביט על תמונות השראה ובמקביל לבחון מה הקטלוג של החברה הנבחרת מציע. כמו כן, אין לשכוח שחברות איכותיות בתחום מציעות עיצוב אישי, כך שאין צורך להיצמד לקיים. שנסכם? גדרות מאלומיניום מציעות עולם ומלואו ועל כן תבחנו מה קיים, תבינו מהם הצרכים ואל תשכחו מה מתאים ולאן מכוונים. בחירה מוצלחת!ניתן למצוא מבחר רחב של גדרות מאלומיניום אצל חברת אורבן שערים וגדרות ORBAN


אודות מחבר המאמר

נכתב ע"י איציק כותב תוכן מהלב 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.