אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איי סיישל

 

איי סיישל 

בשבועות האחרונים אנו שומעים על יותר ויותר ישראלים אשר מנסים להציל את עונת החופשות העגומה שעברה עלינו ועל העולם כולו בעקבות מגפת הקורונה, וטסים לטיול באיי סיישל. בעוד מדובר באחד היעדים היחידים אליהם ניתן לטוס ישירות לחופשה מישראל כיום, זהו גם "במקרה" אחד מיעדי התיירות המרהיבים והיפים ביותר שניתן לדמיין. מה כדאי לדעת ולהכיר בנוגע לאיי סיישל ומה יש לראות ולעשות ביעד אקזוטי זה המהווה עבור רבים מאיתנו את האפשרות הריאלית ביותר לחופשה בקרוב?

לפני שיוצאים לסיישל יש להכין את האישורים הבאים

על מנת להיכנס לאיי סיישל יש להראות בדיקה שלילית לקורונה ביציאה מהארץ וכמו כן לעבור בדיקה בכניסה לאיים, בנוסף יש להציג אישור ביטוח נסיעות באנגלית שמתאים לדרישות משרד הפנים של סיישל הכולל כיסוי קורונה וכיסוי לבידוד בסיישל, לתקנות כניסה לתיירים לאיי סיישל מישראל לחץ כאן

מדינת איים טרופית ומרהיבה ביופיה – איי סיישל

איי סיישל מרכיבים למעשה רפובליקה המכילה מעל למאה איים שונים וקצת פחות ממאה אלף תושבים. בירתה של הרפובליקה של איי סיישל היא ויקטוריה, השוכנת על האי הגדול ביותר ברפובליקה – האי "מאהה". איים אלו שוכנים באוקיאנוס ההודי במרחק של כאלף ושש מאות קילומטרים מול חופי מזרח אפריקה וניתן להגיע אליהם כיום בטיסה ישירה (ולא ארוכה במיוחד) מישראל.

סיישל ידועה כמדינה טרופית מרהיבה מאין כמוה, ומהווה מזה זמן רב יעד תיירות נחשק ביותר עבור תיירים מכל רחבי העולם. קבוצת איים זו מתאפיינת בנופים מרהיבים וערכי טבע ייחודיים ביותר, הכוללים מטולי אלמוגים נרחבים ועשירים, זנים רבים של בעלי חיים ייחודיים לאזור (דוגמת צבי ענק אותם ניתן למצוא רק בסיישל ובגלפאגוס, ציפורים ייחודיות לאזור ועוד) וזני עצים שניתן למצוא רק באיים מסוימים, דוגמת ה"קוקו דה מאר" – קוקוס הים, המזוהה ספציפית עם סיישל ומוגן בשמורות טבע בחלק מהאיים.

איי סיישל

באיי סיישל אקלים טרופי (חם ולח לאורך מרבית השנה), והחודשים הנעימים ביותר מבחינת מזג האוויר הם מאי עד נובמבר, כך שממש עכשיו זה עדיין זמן מצוין לבקר באזור. גם לאחר מכן לא נהיה קר במיוחד, אלא אחוזי הלחות וכמויות המשקעים עולים, אך עדיין ניתן לטייל באיים וליהנות מכל מה שיש להם להציע.

לטסים לחופשה בסיישל מומלץ במיוחד לבקר בכמה מאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו שהוכרזו במקום, דוגמת אטול האלמוגים הגדול בעולם – אלדברה, שמורת עצי קוקוס הים הממוקמת באי "פראלין" ועוד. בתי המלון והריזורטים המפנקים באיים המרכזיים מבטיחים חופשה חלומית ובלתי נשכחת...

ביטוח נסיעות לאיי סיישל

כאמור על מנת להיכנס לאיים יש להצטייד מראש באישור ביטוח נסיעות לסיישל הכולל אישור כיסוי לקורונה בנוסף יש להוסיף לביטוח כיסוי מורחב לביטול/קיצור נסיעה כתוצאה ממגפה למקרה של הפסדי תשלומים שנגרמים מביטול הכרטיס לדוגמא אם תהיו בידוד לפני הטיסה או חלילה יהיו תסמינים כמו חום בשדה התעופה ולא יעלו אותכם לטיסה הכיסוי גם מכסה מקרים של בידוד בחו"ל כתוצאה מהדבקות או חשש להדבקות, בנוסף מומלץ להוסיף ביטוח לספורט אתגרי ברוב החברות מדובר על תוספת זולה של כמה דולרים בשביל השקט הנפשי והחופש לעשות ספורט אתגרי בלי לחשוש...

חופשה נעימה!

 

 


אודות מחבר המאמר

בועז התרמילאי 

https://hikingboaz.com

buzy11@gmail.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.