אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ארנק קטן

 

ארנקים לגבר הם אחד מהפריטים היותר שימושיים שקיימים. ארנקים לגברים משמשים אותם ביום יום, ולרוב הם מאחסנים אותם בכיס האחורי של המכנסיים. אחסון זה פחות מתאים  אם הם מעוניינים ללכת לאירוע, במצב זה הרבה יותר סביר שיקחו עימם ארנק קטן במיוחד. במאמר זה נדבר על מספר סוגים של ארנקים קטנים לגבר.

ארנק קטן עבור מטבעות

ארנק מיוחד לגברים למטבעות הוא ארנק עם ריץ רץ קטן במיוחד שתפקידו להכיל כסף קטן. ארנק זה יהיה מצוין כאשר אתם צריכים לדוגמא טיפ במסעדה. ארנק הכרטיסים לרוב עשוי מעור בגוונים שונים, אך ניתן למצוא אותו גם בדמוי עור. הכל כמובן שאלה של תקציב. ארנקי העור הם איכותיים מאוד ונשארים לזמן רב. את ארנק המטבעות תוכלו למצוא גם עם אחסון לכרטיס אשראי אחד או לשטרות של כסף מזומן.

ארנק קטן עבור כרטיסים

ארנק שנפוץ מאוד כיום הוא ארנק הכרטיסים. זהו ארנק קטן שניתן לאחסן בו את כל הכרטיסים שלנו כמו כרטיסי אשראי, כרטיסי מועדון ואפילו כרטיס הביקור שלנו. ארנק זה הוא ארנק קטן עכשווי במיוחד בעידן הזה שהכל פועל בעזרת כרטיס ופחות עם כסף מזומן. את הארנק הזה תוכלו למצוא מעור או מפלדת אל חלד בצבע כסוף. כיום תוכלו למצוא ארנק מסוג זה בעל כפתור שלחיצה פשוטה עליו מאפשרת יציאה של הכרטיסים בקלות יתרה וכך אתם גם יכולים לראות באיזה כרטיס מדובר.

ארנק כרטיסים נשלף מארנק גדול

זהו ארנקון קטן שמתאים לשניים עד שלושה כרטיסים והוא חלק מארנק גדול.

לסיכום, אם אתם מחפשים ארנק קומפקטי וקטן שיכנס לכיס המכנסיים שלכם ולא תרגישו אותו, זה הזמן לרכוש לכם ארנק קטן. פשוט הגדירו את הצרכים שלכם והתאימו עבורכם ארנק קטן ושימושי.

לסיכום : 

היום ניתן למצוא מבחר רחב של ארנקים מיוחדים בגלים ובסגנונות שונים יש מגוון רחב של ארנקים לנשים, לגברים ועוד.. לפני שאתם רוכשים ארנק חשוב לעשות מחקר ולראות לאיזה ארנק הכי התחברתם. 


אודות מחבר המאמר

בר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.