אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הצימרים המבוקשים בישראל

אם אתם מחפשים אחר הצימרים המבוקשים ביותר בישראל, אתם חובבי הספורט הלאומי הנקרא מתחמי אירוח, סוויטות יוקרה וצימרים. מאחר שכולנו "צימריסטים" באופיינו, בואו נדבר על טיפים למציאת הצימר המושלם לסופ"ש מהסרטים הכי טובים.

הצימרים הכי מבוקשים בישראל הם רבים במספרם, עד כדי כך שקשה לספור אותם. יש לכם צימרים מול הכנרת, כמו כן צימרים בדרום הארץ בחוות חקלאיות. אם מישהו חשב שהספורט הלאומי בארץ הוא מטקות בחוף הים, לדעתנו הספורט הלאומי הוא בילוי בצימרים. אם כך, בואו נדבר על הצימרים הכי-הכי בארץ – מה הם כוללים בדרך כלל?

מה יכללו הצימרים הכי מבוקשים בישראל

צימרים מבוקשים יכללו למשל ג'קוזי ספא, אבל בהחלט לא רק. בחלק נכבד מהצימרים יש לכם לא רק ג'קוזי ספא, אלא גם בריכות פרטיות. ברוב רובם של המתחמים הבריכות הן מקורות, ככה שהן מתאימות לחורף וגם לקיץ.

אם אתם מחפשים אחר צימר מהסרטים לסוף שבוע שכולו עונג חושים אמיתי, אנחנו נמליץ לכם גם על ארוחות בוקר. ברוב המתחמים יש לכם ארוחות בוקר מפנקות במיוחד, בדרך כלל סלטים ושקשוקה, לפעמים גם ג'חנון בשבתות. רוצים גם ארוחת ערב? כדאי לדעת, צימרים רבים מסתייעים בספקי אוכל חיצוניים שמגישים גם סושי, פיצות ועוד.

הפינוקים משתנים ממתחם למתחם

בסופו של דבר, הצימרים הכי מבוקשים בישראל משתנים ממתחם למתחם. בעוד שחלק מהמתחמים יאפשרו לכם להנות ממסאז'ים מקצועיים, חלקם האחר של המתחמים יספקו לכם טיפולי ספא. זאת ועוד, חלק מהמתחמים הם בכלל לא מתחמי צימרים, אלא מתחמי סוויטות יוקרה.

אז עד כה, היה לנו צימרים וסוויטות יוקרה בארץ. מה עוד? אנחנו רוצים שתכירו גם מושג הנקרא "מלון בוטיק". מלונות בוטיק הם בדרך כלל מתחמי נופש בינוניים בגודלם ומעלה. המתחמים האלו נמצאים בכל מיני לוקיישנים מרהיבים שניתן למצוא בהם גם מטבחי חוץ ענקיים.

האם יש גם מטבחונים בצימרים?

כמובן, כל צימר שמחשיב את עצמו יכלול בתוכו גם מטבחון קטן, חדר רחצה מפנק, לפעמים אפילו סאונה. אם אתם מעוניינים לחגוג אירועים מיוחדים, כמובן שתוכלו למצוא גם צימרים לאירועים כמו ירח דבש, הצעות נישואין, מסיבות רווקות ועוד. 

עוד ברשימה שלנו, אנחנו גם נרצה שתכירו צימרים המיועדים לקבוצות קטנות. צימרים אלו בדרך כלל יהיו מספיק גדולים בכדי שתוכלו להנות מפרטיות מושלמת. גם אם אתם קבוצה קטנה או גדולה יותר. ואם אתם צריכים צימר עבור אירוע עובדים, גם כאלו יש.

צימרים ללא לינה בצפון

בעוד שרוב האנשים יעדיפו לבלות את כל הסופ"ש במתחם צימרים מפנק, כדאי לדעת שיש גם צימרים ללא לינה. צימרים אלו מיועדים בדרך כלל לאירועי עובדים, לימי גיבוש, לאירועי זוגות ועוד. אם תרצו לחוות סופ"ש מפנק מהסרטים, תוכלו לחות כזה באחד מהמתחמים הפזורים בארץ. המלצה שלנו? לכו על אזור רמת הגולן, אזור הגליל המערבי וכדומה.


אודות מחבר המאמר

ליאור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.