אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מטפחות מעוצבות - כך תתאימי את זה ללוק

מטפחות מעוצבות - כך תתאימי את זה ללוק

כשאת מעוניינת להיראות הכי טוב, את גם מעוניינת להרגיש הכי טוב. ואין ספק שאפשר להשיג את התחושות האלו גם באמצעות בגדייך ואביזרי האופנה שאת עונדת ולובשת. אבל חשוב לזכור, התחושה האמיתית הטובה מגיעה דווקא מבפנים. ובכל זאת, כיצד נתאים מטפחת לבגדים בצורה נכונה?

אישה צריכה קודם כל להרגיש טוב עם עצמה, עם מי שהיא. במקביל לכך שצריך לטפח את הביטחון העצמי מבפנים ובאופן אמיתי, צריך גם לדעת כיצד להתאים בין הבגדים. וכשמדובר על התאמת בגדים לאביזרי אופנה, מיד מזכירים באותה הנשימה גם מטפחות מעוצבות מכל הסוגים. בעוד שישנן מטפחות לנשים ליום-יום, יש גם מטפחות מעוצבות לאירועים מסוגים שונים. עם המטפחת הנכונה וההתאמה בינה לבגדים, את תרגישי נשית ועטופה, מעוצבת ועדכנית.

התאמה בין מטפחת ראש מעוצבת לבגדים

בכדי להתאים נכון בין המטפחות לבגדייך, יהיה צורך לקחת בחשבון את הסגנון הכללי של הלבוש שלך. אם הלבוש הוא מאוד צנוע, כמובן שיהיה כדאי גם להתאים מטפחת מעוצבת צנועה. ישנן מטפחות שלא ניתן לפספס אותן, בעוד שישנן מטפחות שמאופיינות בעיצוב צנוע יותר, לבחירתך.

בסופו של דבר, כל מטפחת מקבלת בעת תפירתה דוגמאות אחרות, אותן דוגמאות שהיא תישא בגאווה עליה. וכשאת רוכשת את המטפחת, את צריכה לוודא שהדוגמאות הרקומות עליה מקובלות עלייך. למשל, תוכלי לבחור בדוגמאות אשר רקומות ברקמה כפולה, כמו כן דוגמאות פשוטות יותר.

מטפחות מעוצבות בהתאמה אישית לאישה

ככל שהדוגמה תהיה מובחנת יותר ומורכבת יותר, ככה אי אפשר יהיה להתעלם מהמטפחת. יחד עם זאת, ישנן גם דוגמאות מורכבות אשר רקומות בגוונים בודדים של צבעים. אמנם הדוגמה תהיה מורכבת, אבל היא תהיה רקומה במספר מצומצם של גוונים, מה שמצניע אותה במידה מסוימת.

עוד כדאי לך לזכור, את גם יכולה להזמין מטפחות מעוצבות בתפירה אישית ובהתאמה אלייך ספציפית. אם את אוהבת סגנון תפירה כזה או אחר, תוכלי להגיד לתופרת בדיוק מה את אוהבת וזה מה שתקבלי. מטפחות בהזמנה ובהתאמה אישית בד"כ יקרות יותר, אין ספק. יחד עם זאת, כשתקבלי את המטפחת המעוצבת שלך בהתאמה אישית עלייך, זה יהיה שווה את זה.

כמה עולה מטפחת ראש מעוצבת לנשים?

אם שאלת את עצמך כמה עולה מטפחת מעוצבת לאישה, כדאי לדעת שטווחי המחירים משתנים בהתאם לסוג המטפחת. בעוד שישנן מטפחות אשר עולות 50 ₪ ומעלה, ישנן גם מטפחות יקרות יותר שעולות אפילו מאות שקלים.

תוכלי לרכוש מטפחות לנשים דתיות, כמו כן מטפחות מעוצבות לנשים חילוניות. יתרה מזאת, אפשרי גם לרכוש מטפחות לאירועים מיוחדים מכל הסוגים. אם את מעוניינת להתקשט כמו שאת אוהבת, בעזרת המטפחות תוכלי לעשות זאת. רק לא לשכוח להתאים אותן נכון. תוכלי לעשות זאת בעזרת הדגשים שנתנו כאן למעלה.


אודות מחבר המאמר

ליאור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.