אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך תבחרו נכון מנורות תקרה?

כמו במקרים של רכישת מוצרים מכל סוג, גם כשרוכשים מנורת תקרה צריך לדעת כיצד להתאים אותה לצרכים שלכם. לשם כך, דאגנו לרכז עבורכם מדריך רכישת והתקנת מנורת תקרה לבית ולמשרד. כך מתאימים נכון מנורות תקרות לבית, הנה כל המידע הרלוונטי:

כשאתם מעוניינים לבחור נכון את מנורות התקרה שלכם בבית, אתם צריכים לקחת בחשבון את כלל מרכיבי התפאורה בבית, הרהיטים, הציוד ועוד. למשל, אם אתם מעוניינים להקרין אורות מאוד בהירים על ספות עור כהות, יהיה חשוב לקחת זאת בחשבון לפני התקנת מנורת התקרה. בואו נדבר על זה, כיצד מתאימים נכון מנורות תקרה לבית? נתחיל עם המיקום שבו אתם עומדים להתקין את המנורה, האם בגבס או בבטון?

היכן תרצו להתקין את המנורה? חשוב לקחת בחשבון מראש

קודם כל והכי חשוב, היכן תרצו להתקין את המנורה? ובתוך איזה סוג של חומר גלם? האם אתם צריכים להתקין את המנורה בתוך גוף גבס? האם יש צורך להתקין מנורות תקרות בבטון? בין אם כך או כך, אתם בודקים זאת מראש ונמנעים ממקרי בלת"מ בהמשך.

לאחר שמבינים היכן יש צורך להתקין את המנורה, בוחרים את המנורה הנכונה. ישנן עוצמות שונות של תאורות, במיוחד כשמדובר במנורות תקרה. אם התקרה שלכם בבית היא מאוד גבוהה, בדרך כלל יהיה צורך להתקין מנורה חזקה שתוכל להתמודד עם פיזור האור הרחב הנדרש בבית.

מנורות לתקרות נמוכות – מה אני צריך לדעת לפני התקנתן?

יחד עם תקרות גבוהות, ישנם גם בתים ומשרדים אשר בנויים נמוך. אם התקרה מאוד נמוכה, מנורה חזקה עלולה לגרום לתחושות פחות נעימות. ייתכן שתרגישו כי האור חזק מדי בבית, או במשרד. לכן, תקרות נמוכות בדרך כלל יצריכו מנורה בגוונים חמימים ובעוצמות נמוכות. למשל, גוון צהוב עשוי להתאים לתקרות נמוכות.

מעבר לגוון ועוצמת המנורה, גם חשוב לבחור מותג מנורות נכון. כמו ברכישת מוצרים אחרים, גם מנורות עשויות להיות מיוצרות על ידי מותג מוביל, בעוד שחלקן האחר לא. כמובן, זה יהיה רלוונטי גם כאשר תצטרכו לרכוש בית מנורה (לא את המנורה עצמה).

מה עוד לדעת על מנורות לתקרה לבית ולמשרד?

עוד משהו שחשוב לזכור הוא, הנושא של בתי מנורות גדולים ונברשות. אם אתם רוצים להשיג תחושה של יוקרתיות ואלגנטיות, אפשר לשקול לחיוב התקנה של נברשת מהודרת. כמו כן, ישנם בתי מנורות מאוד יוקרתיים שאפשר להתקין מסביב למנורת התקרה.

ואם אתם צריכים ייעוץ לפני רכישת והתקנת מנורה לתקרה, קבלו אותו ממקצועני התאורה שלכם. בימינו אפשר לקבל ייעוץ חינמי אונליין, אבל תמיד יהיה עדיף לדבר ישירות עם מתקין המנורות עצמו. תוכלו לקבל טיפים ועצה טובה ממנו, בין אם אתם צריכים מנורה לתקרת הבית, או מנורה לתקרת המשרד. 


אודות מחבר המאמר

ליאור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.