אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סרטים לצפייה ישירה

סרטים לצפייה ישירה לפי החוק

סרטים לצפייה ישירה היא האפשרות המועדפות כיום על גולשי האינטרנט לצפייה בסרטים ולא הורדת אותם סרטים למחשב האישי מכיוון שבדרך כלל הורדת סרטים למחשב הינה דבר לא חוקי ונחשבת לעבירה חמורה שיכולה להגיע גם לתביעה בסך כמה מאוד אלפי שקלים.סרטים לצפייה ישירה לעומת הורדת סרטים, הם חוקיים במאה אחוז מה שהופך אותם למקור בטוח וטוב לצפיית בסרטים אונליין 24/7.האתרים המכילים סרטים לצפייה ישירה הינם אתרים בטוחים ואין כלל סכנה בשימוש בהם.אתרים מסוג זה מאפשרים לנו לראות את הסרט בכל זמן ובכל מצב שרק נרצה ולכן אין להם תחרות רבה.לאחרונה בתי המשפט סגרו כמה אתרים שעוסקים בסרטים לצפייה ישירה על עבירות שעשו בעלי האתרים ולא הגולשים, אך לאחר בירורים נודע בית המשפט שאתרים מסוג זה חוקיים לגמרי ולא מזיקים ולא מכילים תוכן גנוב או פראטי !

סרטים לצפייה ישירה חוקיים?

אחת השאלות הכי חשובות היא לאחר או לפני שאנחנו רואים סרטים לצפייה ישירה באינטרנט היא האם סרטים לצפייה ישירה הם בעצם חוקיים או לא? לפי ההיגיון סרטים לצפייה ישירה עוברים על החוק בכך שהם מפרסמים כמות גדולה מאוד של סרטים בחינם ללא אישור היוצר או מפיק הסרט, פעולה זאת נחשבת לגניבת זכויות היוצרים של בעלי הסרטים המפורסמים באינטרנט. העלאת סרטים לצפייה ישירה ללא כל אישור היא עבירה לא חוקית אך יש דרכים שונות להעלאת סרטים לאינטרנט בדרכים חוקיות לגמרי כמו שעושים האתרים הגדולים שעוסקים בסרטים לצפייה ישירה.

הפיכת סרטים לצפייה ישירה לחוקיים - כיצד ?

כשאנחנו גולשים באתרי סרטים לצפייה ישירה אנחנו תמיד רואים שאותם סרטים שיש באתר הם לא בדיוק אותם סרטים כפי שהם נמכרים בחנויות או נראים בקולנוע. כל סרט עובר עריכה ושינוי בפורמט הקובץ וכך הקובץ הופל לקובץ חוקי וכשר לכל דבר.מספיק להוסיף איזה טקסטורה קטנה שתופיע אפילו לשנייה והקובץ של הסרט הופך להיות חוקי מכיוון שנעשה בו שינוי והיוצר של השינוי הוא בעצם בעל האתר או חבר בצוות האתר. דרך זאת היא הדרך הטובה ביותר ורוב האתרים הגדולים העוסקים בסרטים לצפייה ישירה משתמשים בה כדי להפוך את הסרטים באתרם לחוקי ולתת לגולש חווית צפייה מהנה.


אודות מחבר המאמר

סרטים לצפייה ישירה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.