אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיבוי שפתיים

השפתיים שלנו הן איבר חושני, ונשים רבות בוחרות לשנות את המראה שלהן, להוסיף להן נפח ולעבות אותן.

מחקרים אנתרופולוגים קובעים שהשפתיים מעידות על רמת הפוריות של אישה. הצבע האדום, הנפח שלהן והצורה שלהן נתפסות בתת המודע שלנו כמעידים על הפוריות של האישה. אמנם אנו חיים היום בעולם מודרני, אך האינסטינקטים הישנים שלנו עדיין פועלים ועדיין משפיעים על התפיסה שלנו.

נשים בעלות שפתיים מלאות נחשבות חושניות ונחשקות, ולא סתם ישנן תכשירים רבים שנועדו להבליט את מראה השפתיים, לשנות את הצבע שלהן ועוד.

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר לשיפור מראה השפתיים הוא עיבוי שפתיים. היום עיקר הנשים מבצעות עיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית, ומעטות מבצעות את עיבוי השפתיים באמצעות סיליקון נוזלי.בנוסף, ישנם טיפולי בוטוקס שתפקידם להבליט ולשנות במעט את מראה השפתיים, אך לא לעבות אותן.

בעבר המונח היה ״הגדלת שפתיים״, אך עם הזמן מטופלות ורופאים הבינו שהגדלה של השפתיים פוגמת במראה מאחר והיא מגדילה את השפתיים באופן לא פרופורציונלי.כיום מבצעים עיבוי שפתיים ע״פ נוסחא ספציפית שמתייחסת לכל אזור בשפתיים ומעבה כל אזור בצורה שתורמת למראה הפנים ואינה יוצרת מראה של ״שפתי ברווז״.

שיטה חדשה שקיימת היום לעיבוי שפתיים היא עיבוי שפתיים בשומן עצמי. מבצעים שאיבה קטנה של שומן מאזור כלשהו בגוף המטופלת ואת השומן שנשאב מזריקים לשפתיים. היתרון של שימוש בשומן עצמי הוא שהשומן שהוזרק נשאר בשפתיים לנצח ואין צורך לבצע תחזוקה של הפעולה, ובנוסף, מדובר ברקמה אותנטית ולא בהחדרה של חומר סינתטי זר. התוצאה היא שהגוף אינו דוחה את השומן ואין סכנה להיווצרות גושים ודלקות. השומן שהוזרק נטמע בגוף באופן מושלם והופך לרקמה טבעית.

לקריאה נוספת מוזמנות לאתר ״חתך-הזהב״.


אודות מחבר המאמר

חתך-הזהב מגזין טיפולים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.