אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצדד לפרוץ דלת בתוך הבית ללא נזק?

תהליך פריצת דלת עץ 

מנעולן בגבעתיים פורץ באופן מבוקר דלתות בעיר ובסביבותיה ושירותיו ניתנים לאנשים פרטיים, לעסקים, למוסדות ועוד. הוא מכיר את כל סוגי המנעולים הקיימים המותקנים על דלתות עץ, פלדלת ואחרות. פורץ מנעולים מקצועי בגבעתיים לומד את המקצוע במוסד מוסמך המעביר קורסים בתחום הכוללים לימודים עיוניים ומעשיים. לאחר עמידה בדרישות הוא מקבל תעודת הסמכה. השלב הבא הוא קבלת תעודת יושר ואישור ממשטרת ישראל לטובת פריצת מנעולים בבתים פרטיים על פי הזמנת בעליהם. תקלות במנעולים יכולות להגיע  בנסיבות שונות. עקב מפתח תקוע, מפתח שנשבר, מנגנון תקוע שאינו מסתובב, בגלל שבר או תקלה אחרת. חלק מהתקלות קורות בשעות לא סבירות ובמצבים מביכים כמו לפני יציאה ממנו או כניסה אליו.

טיפול מקצועי בדלתות עץ

מנעולן בגבעתיים ערוך לקריאות דחופות ולכן, זמין לאורך מרבית ימי ושעות השבוע. הוא יכול גם לייעץ טלפונית למקרים בהם התקלה נראית פשוטה. יחד עם זאת, בעת תקלה מורכבת במנעול דלת העץ יומלץ ללקוח לא לנסות לתקן עצמאית. למשל, לא לנסות לחלץ מפתח תקוע בכוח כדי למנוע שבירה שלו. חילוץ מפתח על ידי טכנאי ייעשה בכלים מתאימים ואילו מפתח שבור או עקום לא יהיה ניתן לחלץ בשום דרך מבלי לפגוע במנגנון. התוצאה במקרים אלו היא החלפתו בחדש בהוצאה כספית גבוהה יותר, וחבל.

פריצת דלת עץ חיצונית 

הדלת החיצונית חשובה מאוד מאחר והיא יוצרת את הגבול בין הסביבה החיצונית והפנימית. היא תורמת לשמירה על תכולת הבית ועל הדיירים עצמן ומספקת את תחושת הביטחון הנדרשת. כאשר יש תקלה מומלץ להזמין פורץ מנעולים בגבעתיים ולבקש ממנו להציג את אישור המשטרה המתיר לו לבצע עבודתו. הדבר חשוב במיוחד כאשר הוא אינו מוכר ומבצע עבודה ראשונה לאותו לקוח. הוא יגיע בניידת שירות מאובזרת בכל הכלים ובחלקי חילוף תקניים המאושרים על ידי היצרנים. כל תיקון ייעשה במקצועיות ובמלוא הזהירות על מנת לא לפגוע במנגנון, לשרוט אותו או את ציפוי הדלת או הצבע. הגימור המושלם חשוב מאין כמותו היות והדלת חייבת להיראות במיטבה. מומלץ לפנות לקבלת שירות למנעולן בעל מוניטין בתחום.


אודות מחבר המאמר

דוד מנעולים - מנעולן בגבעתיים 24 שעות חייגו: 055-970-4242

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.