אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה לפתור לבד את הסכסוכים? מגשר עסקי – ככה עושים את זה היום

אולי הייתם רוצים לחשוב שהשותפים העסקיים שלכם הם גם הפרטנרים הכי טובים לניהול דיונים ושיח כלפי מחלוקות, אבל ברגע האמת אתם מגלים שזה לא ממש עובד ככה באמת. ברגע שעולה מחלוקת בין שותפים עסקיים, הם עלולים למצוא צדדים שהם לא הכירו אחד בשני, צדדים שמונעים מהם להגיע לכדי דרך פתרון הולמת. מגשר עסקי הוא האדם שיוכל לסייע לכם להתגבר על המחלוקות בצורה הוגנת ושקולה, ולכן כדאי לכם לפנות אליו ברגע שהמחלוקת עולה.

מגשר עסקי – איך הוא יכול לעזור לי?

קורה מצב שבו שותפים עסקיים רבים שיוצאים לדרך, מוצאים את עצמם מהר מאוד מידרדרים לכדי מקומות מאוד לא נעימים של סכסוכים, מריבות ואי הסכמות. חלק מהשותפים העסקיים מתווים לעצמם מראש דרך שתוכל לסייע להם בעת המחלוקות, אולם שותפים עסקיים אחרים, לעומתם, מגיעים למצבים של צעקות, הפרדת כוחות ולפעמים אף סגירת העסק באופן מוחלט.

פגישה עם מגשר עסקי היא אחת הדרכים הטובות ביותר ליישוב סכסוכים. ברגע שהשותפים העסקיים לא מצליחים להתגבר בעצמם על הסכסוך, מצטרף אליהם מגשר עסקי שיכול לסייע להם בכל מחלוקת.

מה עושה המגשר העסקי?

מגשר עסקי יצטרף אל השותפים העסקיים בשולחן הדיונים, ויוכל לנהל איתם שיח פורה על דרכי הפתרון המוצעות על ידם ליישוב המחלוקת. המגשר ישמור על ניטרליות מוחלטת, ולא יביע את דעתו בשום שלב לגבי הסכמה או אי הסכמה עם דרכי הפתרון שהוצעו. אז מה כן יהיה תפקידו? פשוט מאוד – מגשר עסקי יהיה זה שישקף לשני הצדדים את התמונה המלאה, יבהיר להם מהן ההשלכות של כל דרך פתרון שעלתה על השולחן, ובסופו של דבר יוכל לפשט את הסיטואציה ולהוביל אותה לכדי פתרון.

 

מי שיקבל את ההכרעה הסופית בעניין המחלוקת יהיו אך ורק הצדדים, ואילו המגשר העסקי יהיה זה שילווה את ההליך מהצד ובצורה ניטרלית. אם גם אתם זקוקים למגשר עסקי, פנו למרכז הישראלי לגישור ובוררות במספר הטלפון 072-397-1639 וקבעו לעצמכם פגישה. במרכז תוכלו גם למצוא הליכים נוספים ליישוב סכסוכים, כך שכל אחד ואחת מכם יוכלו למצוא את הפתרון המתאים להם. בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

Expert

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.