אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיסויים

זקוקים לעיסוי מפנק? מחפשים את הדרך לשחרר מתחים? עיסויים גופניים הם ללא כל ספק פינוק לגוף ולנפש. כיום כאשר אורח החיים של כולנו עמוס במתחים ותסכולים – אנחנו מסיימים את היום עם שרירים תפוסים ותחושות של סטרס וחרדה. תשמחו לגלות שיש פתרון פשוט ובעיקר נעים לשחרור נעים של המתחם והרפיית השרירים. 

עיסוי מקצועי שמתבצע באווירה נעימה ושקטה ימלא אתכם באנרגיה, יפחית את המתחים ויהפוך אתכם לרגועים ונעימים. הסביבה שלכם תשמח לקבל אתכם עם מצב רוח טוב ומוטיבציה להקדיש להם זמן. אם בעבר הגעתם הביתה עייפים וחסרי סבלנות בעבור המשפחה והחברים – עיסוי מקצועי יחזיר לכם את הכוחות והחשק. 

איך עושים עיסויים טובים?

הבסיס לעיסוי מוצלח הוא מיטת עיסוי טובה ושמני עיסוי. על מנת להתחיל בעיסוי תתבקשו לשכב על מיטה העיסוי ללא חולצה, לעצום את העיניים ולאפשר למעסה להתחיל בעבודתה. כעת היא תיקח שמן עיסוי, תשפשף אותו על הידיים לחימום ותתחיל בתנועות עיסוי סיבוביות בשילוב תנועות של לישה. תנועות העיסוי ממריצות את זרימת הדם, משחררות את השרירים התפוסים ומשפרות את מצב הרוח. כבר לאחר עיסוי קצר של 20 דקות אתם צפויים להרגיש הרבה יותר טוב. 

עיסויים הם הדרך הטובה ביותר לסיים את היום. הגיע הזמן שגם את תטעמו את החיים הטובים ותיהנו מהפינוקים הקטנים שהם יודעים להציע. על מנת להפיג את המתח עליכם להיות מסוגלים להירגע ולהתמסר לטיפול. נסו להשאיר את הדאגות מחוץ לחדר והיכנסו אליו בראש שקט מתוך מטרה ליהנות מכל רגע. 

מתי כדאי לעשות עיסוי?

מכוני העיסוי פתוחים בעבורכם בכל שעה. אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לעיסוי באמצע יום העבודה – המכון פתוח בעבורכם. אפשר כמובן להגיע לקבל עיסוי גם בשעות הערב המוקדמות או המאוחרות. חלק מהמכונים מקבלים לקוחות גם באמצע הלילה. המכונים פתוחים גם במהלך סוף השבוע. יש לעיסויים את היכולת לשפר את איכות החיים שלכם. הרשו לעצמכם ליהנות מהמגע, שחררו מתחים וצאו לדרכם עם חיוך גדול. זהירות זה ממכר! אחרי שתגלו את הפלא שבעיסויים תהפוך את הביקור במכון להרגל קבוע. 

 


אודות מחבר המאמר

כותבת תוכן אילנית לוי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.