אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך ללכוד חולדה ?

לכידת חולדות היא פעולה מאוד קשה בשל חוכמתם של החולדות , החולדות הם החיות בעשרת החיות החכמות בטבע והם מצליחות ללמוד את כל הטכניקות של הלכידות של המלכודות ולכן אנו כעט נלמד אתכם איך ללכוד חולדה בצורה הכי מהירה שיש . 

תחילה עליכם לקנות מלכודות קפיץ חזקות וטובות ( אנו ממליצים על מלכודות ויקטור - זולות ומעולות ) 

את המלכודות עליכם לשמן היטב עם שמן WD 40 באזורי הקפיץ כדי שהיא תהיה יותר עדיה ורגישה . 

פתיון : את הפתיון עליכם לשים פתיון בשרי בעל ריח חזק ושומני כמו נקניק קבנוס טבול בשמן זית . 

הצבת המלכודות היא הפעולה הכי חשובה שעליכם להבין .. שימו לב שהחולדות והעכברים תמיד הולכים במסלול קבוע , בדרך כלל הם משאירים סימני צואה או שתן וכך אנו יכולים למפות את המסלול הליכה שלהם .. לתנועה קבועה זו אנו מכנים " תנועה קינסטטית " 

את המלכודות עליכם לשים צמוד לקיר , מומלץ לשים במקום צר שיהיה להם רק אופציה אחת לבוא מול המלכודות ולא מהצד כי לפעמים אם החולדה צעירה וקטנה היא יכולה לגנוב את הפתיון ולברוח 

במידה ואתם רוצים לצמצם את הסיכויי לכידה אתם יכולים לשים גם מלכודות דבק עם מעט מעט פתיון כי גם למלכודות יש ריח מאוד חזק עם פםורומון משיכה . 

טיפ חשוב לפני הצבת מלכודות דבק : שימו את המלכודות באזורים יחסית נקיים ללא אבק או שמן כי אם החולדה תצעד לפני המלכודות באזורים מלוכלכים כמו מאחורי מקרר שמלא אבק היא לא תתפס במלכודות דבק ומעבר לכך היא אפילו לא תחזור לאותו מסלול אם היא תרגיש משהו שונה.

בנוסף אם החלטתם להציד מלכודות כלוב , עליכם לקנות את המלכודות הכי גדולות שיש בחנות ולא לחסוך במלכודות , מלכודות זולה לא תתפוס חולדה חכמה .. 

מומלץ לשים את שלל המלכודות באזורים בהם החולדה נצפתה ובעיקר באזורי המטבח 

למידע נוסף ואסטרטגיות לכידה תוכלו למצוא באתר של אילנית הדברות : "איך ללכוד חולדה"


אודות מחבר המאמר

בתודה רבה , ליאור לוכד חולדות מקצועי 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.