אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיתולים למבוגרים ומוצרי ספיגה

הרגע בו עלינו להתחיל להשתמש במוצרי ספיגה למבוגרים אינו פשוט. הגיל השלישי מביא עמו התמודדויות לא פשוטות ושינויים נפשיים וגופניים. תשמחו לגלות שקיימים מוצרים רבים שנועדו להקל על התופעות של הגיל השלישי עם דגש על דליפת שתן ובעיות בשליטה על הסוגרים. אם תדעו לבחור נכון במוצר הספיגה המתאים, תצליחו לשמור על איכות חיים ולהמשיך לנהל חיי חברה פעילים ללא כל חשש. על פי בחירה שלכם השימוש יכול להיות דיסקרטי כך שאיש לא יידע שאתם נעזרים במוצרי ספיגה.

איך בוחרים נכון חיתולים למבוגרים ומוצרי ספיגה?

הדגש הראשון לבחירה נכונה יהיה מוצר בעל כושר ספיגה מספק. שימו לב להבדלים בכושר הספיגה בין מוצרים שנועדו לתת מענה לדליפת שתן קלה, לבין מוצרים שמיועדים למצבים של חוסר שליטה מלא על הסוגרים. הפרט הבא שאת מתבקשים להתייחס אליו הוא המידה המתאימה. מוצרי ספיגה נמכרים בכמה מידות כך שעליכם לבחור במידה שתואמת את מבנה הגוף שלכם. מידה גדולה עלולה לגרום לדליפה של שתן בעוד מידה קטנה תיצור תחושת אי נוחות.

חיתולים למבוגרים ומוצרי ספיגה – מתי כדאי לבחור בכל אחד מהם?

מוצרי ספיגה כמו פדים ותחתונים סופגים מתאימים לשימוש במצבים של בריחת שתן קלה או דליפה קרה. הפדים אינם מתאימים לשימוש במקרים של אי שליטה מלאה על הסוגרים. כאשר נדרש כושר ספיגה רב הבחירה הנכונה תהיה חיתולים למבוגרים. הבדל נוסף בין חיתולים למבוגרים ומוצרי ספיגה הוא אופן השימוש. פדים ותחתונים סופגים מתאימים יותר לשימוש עצמאי בעוד חיתולים למבוגרים מיועדים לשימוש בעזרת מטפל.

טיפים לבחירה הנכונה ביותר

1. על חיתולים למבוגרים ומוצרי ספיגה לתת לנו מענה מלא. קיימים היום חיתולים עם רמת ספיגה שמספיקה ללילה שלם כך שאין כל סיבה שתתפשרו על מוצר ספיגה שאינו סופג את כל השתן במלואו.

2. מוצרי ספיגה איכותיים אוגרים את השתן בשכבה פנימית ללא מגע רציף בין העור לבין השתן. הבחירה במוצרי ספיגה איכותיים מומלצת למניעת גירויים בעור וריחות לא נעימים.

3. חיתולים למבוגרים עם מעטפת חיצונית דמוית בד מאפשרים "נשימה" של העור ושימוש ממושך הופך נוח יותר.

את מוצרי הספיגה שלכם תבחרו גם בהתאם לרמת העצמאות ולנוחות השימוש. עליכם לוודא שבחרתם במוצר ספיגה שמתאים ליכולות של האדם שעתיד להשתמש בו או לאופי הטיפול (רלוונטי במקרים בהם קיים מטפל סיעודי). שימו את הנוחות שלכם בראש סדר העדיפויות ואל תתפשרו על פחות ממוצר ספיגה שיעניק לכם ביטחון ואיכות חיים. חיתולים ומוצרי ספיגה למבוגרים יכולים להתאים גם לשימוש עצמאי וגם לשימוש בעזרת מטפל.


אודות מחבר המאמר

אילנית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.