אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נכסים להשקעה בדרום

כשקונים נכסים להשקעה בדרום פנו למשרד תיווך בדרום, כעושים צעד גדול אך מאד סולידי. לגדוּלה שבצעד הנכם מודעים עקב מדדי המחירים, אך הסולידיות היא מחשבה חכמה ונוחה מאד לטווח הארוך. בישראל, בכל שנה ישנם סטודנטים וזוגות צעירים הזקוקים לדיור, וגם הממשלה והרשויות מעודדות יזמים עם ריביות נמוכות. בשונה מכך, באירופה ובארה"ב תצטרכו להתמודד עם מיסוי גבוה, ריביות וביורוקרטיה לא פשוטה בהתמודדות מול שוכרים. כשאתם מתמקדים בנדלן בארץ ונצמדים לביזנס פלאן נכון עבורכם אתם יכולים ליהנות משגשוג ויציבות כלכלית לאורך זמן.

במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד הופכים נדלן ישראלי להשקעה בטוחה ומניבה.

גבשו תכנית עסקית מתווית היטב

כבר כעת, אל תסתפקו בתכנית כללית כמו "דירה לסטודנטים" או "בית לזוג צעיר". דברו במיקומום, במוסדות לימוד ובמקומות עבודה. זה מה שצריך לעניין אתכם, כי אז אתם יכולים לבחור בקלות את הערים והמושבים המתאימים להתבססותכם. עניין נוסף טמון בקשר של המקום למטרה העסקית שלכם. לא כל מקום שנראה מתאים הוא אכן כזה. לדוגמה, באוניברסיטאות כמו "העברית" בירושלים או "בן גוריון" בבאר שבע תעשיית השכירות הרבה יותר מורגשת בשטח מאשר במוסדות לימוד באזור המרכז, שם יהיו לא מעטים שלא יזדקקו לכך. בתעשייה כמו "זוגות צעירים" יהיו לכם המון בחירות לעשות, למשל ישובים צעירים לציבור הדתי אל מול החילוני, או זוגות מבוססים הגרים בצמודי קרקע אל מול אלו ממעמד הביניים שגרים בבניינים מודולריים.

בחרו בדירה שאתם הייתם מבקשים לגור בה: אל תצפו מפרט אחר להתנהג שונה

ישנם הרבה דירות למכירה באופקים, מדוע זה כך? כי דירה שאתם באמת אוהבים ובאמת הייתם מעוניינים בהגם לעצמכם – יהיה לכם הרבה יותר קל לשווק מאשר דירה שלא הייתם רוצים לגור בה. השוכרים שלכם ירגישו את זה בשפת הדיבור והגוף שלכם, ולא יקחו דירה שהם יחושו שאתם מסתירים מהם מידע לגביה. גם אם הכל תקין בה, העובדה שלא התחברתם לאיך שהיא נראית תפורש על ידם זאת כחוסר תקינות. לדוגמה, אם אתם אוהבים דופלקס, התמקדו בדופלקס ולא בדירה חד קומתית. אם בית צמוד קרקע עושה לכם את זה, בחרו בו ולא בדירת בניין.

בחרו בדירה אשר מספר חדריה תואם את הביזנס פלאן שלכם

 

כאן כן כדאי להיעזר במשנה סדורה: דירת שותפים תהיה ברוב המקרים 4 חדרים, ולעתים 5. רוב הפרויקטים מהסוג הזה מבוססים על 3 פרטנרים אשר גרים בייחד ומשלמים לכם מ- 3 חשבונות בנק נפרדים. החדר הרביעי הוא הסלון. ישנם כמה פרויקטים בהם יזם קונה בית צמוד קרקע עם הרבה חדרים ומייעד את כולו להשכרה של 4-6 איש. בדרך כלל, דירת 3 חדרים המיועדת להשכרה מצריכה רישום באתרי חיפוש דירות כלא מתאימה לשותפים. היא תושכר לזוגות או לרווקים/ות.


אודות מחבר המאמר

בר כהן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.