אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ככה משיגים היום רישיון לרחפן

רישיון לרחפן הוא אחד הדברים שבלעדיהם אנשים שעוסקים בהטסת רחפנים באופן מקצועי אינם יכולים לצאת לדרך. רישיון לרחפן הוא הרבה מעבר ל"רק" תעודת הסמכה או אישור, אלא הוא מעיד על כך שמטיס הרחפנים שמחזיק בו, מחזיק גם בידע עשיר ונרחב לגבי עולם הטסת הרחפנים. על מנת שאנשי מקצוע כמו צלמי אירועים, חקלאים, אדריכלים ועוד יוכלו לעסוק במקצוע שלהם, הם חייבים להחזיק ברישיון לרחפן, אז הנה כל הדרכים שבאמצעותן תוכלו להשיג אותו.

רישיון לרחפן – חובה או רשות? זאת השאלה!

כאשר מדברים על רישיון לרחפן, מדברים על תעודה שהיא לא פחות מחובה עבור אנשי מקצוע. כאשר מדובר על אנשים חובבנים, שמטיסים רחפנים להנאתם בחופי הים, לדוגמה, מדובר על אוכלוסיה שבהחלט לא חייבת להחזיר ברישיון שכזה, ולכן הוא בגדר רשות עבורם. לעומת זאת, אנשי המקצוע לא יוכלו לפסוח על השלב הזה.

על מנת לקבל רישיון לרחפן, אנשי המקצוע צריכים לעבור הסמכה מקצועית שניתנת להם במסגרת קורסים שונים להטסת רחפנים. כיום מדברים על שלושה סוגים שונים של קורסים להטסת רחפנים ולקבלת רישיון לרחפן:

1. קורס הטסת רחפן עד 4 ק"ג.

2. קורס הטסת רחפן עד 25 ק"ג.

3. קורס הטסת רחפן עד 2,000 ק"ג.

מהם ההבדלים בין הקורסים לקבלת רישיון לרחפן?

המאפיינים הדומים בין שלושת הקורסים הללו, הם שכל אחד מהם מציע שני חלקים מרכזיים: האחד חלק תיאורטי, ואילו השני חלק מעשי. במסגרת כל אחד מהחלקים הללו, נלמדים מגוון היסודות והמבואות ונרכשים מגוון הכלים הרלוונטים להטסת הרחפנים.

אם נסתכל על ההבדל בין שלושתם, נבחין בהבדל מרכזי שעומד ביניהם – גודל הרחפן. קיימים היום רחפנים קטנים לעומת רחפני ענק, כאשר כל אחד ואחד מהם משמש אותנו לכדי מימוש צרכים שונים. בהתאם, ניתן לבחור בקורס הרלוונטי ולקבל רישיון לרחפן.

קבלת רישיון לרחפן עם בית הספר למקצועות ההטסה פריפלייט

בית הספר פריפלייט הוא בית הספר המוביל בארץ למקצועות ההטסה. הקורסים השונים שבית הספר מציע לציבור הם קורסים מקצועיים, שבראשם עומדים מדריכים בעלי ותק, ניסיון וידע מקצועי עשיר ביותר. פריפלייט הוא המקום הטוב ביותר לקבלת רישיון לרחפן בארץ, וגם אתם מוזמנים להפוך לחלק מהבוגרים המרוצים שלו.


אודות מחבר המאמר

expert

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.