אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיגיטל בוסט DigitalBoost

 

 

דיגיטל בוסט גאה להציג את פלטפורמת הקידום החדשנית והמתקדמת ביותר ברשת להשגת התוצאות המהירות והאפקטיביות ביותר: לידים, עוקבים, לייקים, שיתופים ותגובות באינסטגרם, טיק טוק, יוטיוב ועוד! דיגיטל בוסט מובילה בתחום הקידום האלטרנטיבי לבעלי עסקים המעוניינים להשיג חשיפה גדולה יותר של דפי העסק שלהם והפרופילים ברשתות החברתיות. בעזרת המוצרים של דיגיטל בוסט אפשר לעשות קיצור דרך ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים, גולשים אמיתיים מישראל ולהפוך אותם עוקבים בדף, להשיג תגובות, שיתופים ועוד.

קידום אינטנסיבי ותוצאות מהרגע הראשון - דיגיטל בוסט

בעידן הדיגיטלי לגולשים אין זמן וסבלנות ואם לא נגיע אליהם עם תוכן איכותי, נפספס הזדמנות להשיג עוקב ולקוח חדש. איך אפשר להשיג יותר עוקבים הכי מהר, בקלות ובעלות לא גבוהה? שירות קניית עוקבים של דיגיטל בוסט הוא אחד השירותים הפופולריים ביותר באתר, המספק עוקבים אותנטיים לדף שלכם, עוקבים שיכולים להפוך ללקוחות משלמים במידה והתוכן אליו יגיעו בדף ובאתר שלכם, תוכן שאתם אחראים להעלות אותו, יהיה מספיק מושך ומעניין כך שיגרום להם לעבור ולבצע רכישה באתר או לרכוש ישירות דרך דף העסק שלכם או דרך הטלפון.

בנוסף לשירות קניית לייקים וקניית עוקבים באינסטגרם, בפייסבוק ובטיק טוק, תוכלו ליהנות משירותים דומים ומגוונים שיכולים להקפיץ את העסק שלכם למעלה מהר מאוד בלי להוציא הון תועפות על שירותי קידום יקרים יותר ופחות אפקטיביים. דיגיטל בוסט מתחייבת למחיר הכי זול בארץ בשירותים שהיא מספקת ובנוסף רק אצלנו תיהנו משירות לקוחות אמיתי שיעזור לכם עם כל שאלה, טכנית או אחרת וישמח לסייע לכם להפעיל את הכלים המקצועיים שלנו על הדפים העסקיים שלכם באינסטגרם ובכל פלטפורמה אחרת ברשת.

מוזמנים לגלות עוד על השירותים הדיגיטליים המתקדמים של דיגיטל בוסט לקידום ברשתות החברתיות לבעלי עסקים גדולים, בינוניים וקטנים בעזרת מתודות עבודות מתקדמות, בינה מלאכותית, שירותי קניית לייקים ועוקבים ועוד.

3 טיפים ליצירת תוכן איכותי שיהפוך גולשים לרוכשים

סודות השיווק גלויים היום לכולם, אבל אם פעם משרדי הפרסום וערוצי הטלוויזיה הכתיבו את המסרים ואת שיטות הפעולה להשגת לקוחות הריי שהיום כל אחד יכול לבד, עם דף אינסטגרם פשוט ופוסט אחד מוצלח, להפוך אפילו וויראלי ולהגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי רב שבעבר לא היה לו סיכוי להגיע אליו. ועדיין, צריך את אותו הפוסט המוצלח שיצליח להדליק אש בשדה הווירטואלי, יתפשט ויגיע לקהל הרלוונטי, זה שאליו אתם מכוונים. אז הנה שלושה טיפים בסיסיים ליצירת פוסט איכותי:

מה אתם מוכרים: קודם כל שיהיה ברור מה אתם מוכרים, רק אחר כך כל השאר. מנהלי דפים מתבלבלים לפעמים וחושבים שיותר חשוב ליצור פרובוקציה, דחקה, בדיחה או קטע מוזר כדי למשוך את הגולשים ושוכחים מה המסר העיקרי, מה הם מנסים למכור ואיך אפשר להשיג את המוצר או השירות הזה באמצעות הפוסט. אז זכרו: קודם כל תהיו ברורים, שהגולש יבין בדיוק מה אתם מציעים ואם הוא צריך או רוצה את זה הוא ימשיך הלאה ואם לא, אז לא יעזרו תעלולי פירוטכניקה בשלב הזה.

למי אתם מוכרים: גם כאן מנהלי דפים מאבדים פוקוס, מתפזרים ולא מבינים שהפוסט צריך להיות סופר ממוקד ולכוון בדיוק לגולש או לגולשת שאתם מכוונים אליו. צרו את הדמות הזאת על נייר באמת ולא באוויר: מין, גיל, תחומי עניין, הרגלי צרכיה, הרגלי גלישה, העדפות וכדומה. כל אלה פרמטרים אמיתיים שאם תרכיבו באמצעותם דמות אווטרית של הגולש אליו אתם מכוונים, באמת תצליחו לקלוע אליו טוב יותר מאשר להעלות פוסט כללי ולא ממוקד מטרה.

מבצעים והנחות: אין מה לעשות, כמה שפוסט יכול להיות יצירתי ומקורי, אם לא יהיה לנו שווה לקנות אותו לא נקנה אותו לא משנה  כמה חמוד ומוצלח יהיה הפוסט. כל הכלים הישנים והמוכרים שכולם עושים בהם שימוש, החל מהשוק ועד הממשלה, עדיין עובדים הכי טוב גם ברשתות החברתיות ובפלטפורמות הדיגיטליות: מבצע, קופון, הנחה וכדומה, גם אם זה בקטנה, יכולים לתת לכם בוסט לפוסט שהעליתם בקלות ובמהירות..

ואפרופו בוסט, צריכים בוסט לעסק הדיגיטלי שלכם? דיגיטל בוסט היא הכתובת והפלטפורמה העשירה ביותר עם הפתרונות הטובים ביותר לכך. מוזמנים לגלוש באתר ולמצוא את הפתרונות האלה בקלות או לדבר אתנו עכשיו.

 

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il


אודות מחבר המאמר

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.