אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אימונים שתוכלו לעשות בבית במהלך וירוס הקורונה

הנחיות ההתרחקות החברתית של וירוס הקורונה והשהייה בבית שינו את חיי היומיום עבור כולם. זה נכון במיוחד אם אתה רגיל להיכנס לאימונים בחדר הכושר המקומי.

ללא ציוד, שיעורי כושר וחברים בחדר כושר, זה יכול להיות קשה לקבל מוטיבציה להתאמן באופן קבוע. אך הישארות פעילה הינה מכריעה - היא יכולה לסייע במניעת מצבים בריאותיים כרוניים כמו סוכרת, מחלות לב והשמנת יתר, והיא עשויה אפילו לתת דחיפה למערכת החיסונית שלך.

אם אתה מוצא את עצמך במצב של כושר, יצירתיות עם שגרת האימונים שלך עשויה לעזור. להלן מספר דרכים בהן ניתן לערבב בין האימונים הביתיים שלך. רצוי לקנות ציוד ספורט עד הבית כולל משקולות, הליכונים, אליפטיקלים ועוד.

כאשר האביב עובר ומזג האוויר מתחמם, יהיו לך יותר הזדמנויות לצאת החוצה לפעילות. אם אתה מרגיש חסר מנוחה בבית, נסה לצאת לטייל, לרוץ, לטייל או לרכוב על אופניים כדי להעלות את הדופק. אם אתה מוצא את עצמך באזור עם שבילים או שבילים צפופים, נסה לחפש מסלול חדש ופחות צפוף. זכור לשמור מרחק של מטר וחצי לפחות מאנשים אחרים וללבוש  כיסוי פנים מבד. עבודות חצר היא עוד דרך נהדרת לשרוף קלוריות. נסו להשקיע קצת זמן בעישוב הגן, לכסח את הדשא או לשתול פרחים לאביב. השרירים שלך יודו לך על זה.

מכוני כושר רבים, אולפני ריקודים ואולפני יוגה מציעים שיעורי כושר חיים באמצעות פלטפורמות וידיאו כמו זום. הצטרפות לשיעור וירטואלי עשויה לעזור לך להרגיש מחובר יותר בזמן שאתה מתאמן עם אנשים אחרים.

אם אתה חושב להצטרף לשיעור חי, הקפד להוסיף אותו ליומן שלך. חסימת זמן במהלך היום שלך יכולה לעזור לך לשמור על המחויבות שלך להתעמל.

אם אתה רגיל לעשות אימון במעגל, כמו  קרוספיט , נסה לבנות כזה סביב הבית או בחצר האחורית שלך. שלב סטים של תרגילי משקל גוף עם סיבובי אירובי, כגון קפיצות או ריצה במקום. מידע אינפוגרפי זה על  יצירת אימון ביתי במעגל  של איגוד הלב האמריקאי יכול להדריך אותך בבניית אימון במעגל ביתי.


אודות מחבר המאמר

Go Top

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.