אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נכסים בקרית יובל

קרית יובל היא שכונה בדרום ירושלים, אך סמוכה לאזורי הביקוש והמרכז בעיר הגדולה כאשר קונים שם דירה יש להתשמש בעורך דין מקרקעיין. בגבול בינה לבין בית הכרם הסמוכה נמצא הר הרצל, אותו הר בו נחגגים הטקסים הרשמיים של מדינת ישראל, לרבות יום העצמאות. באותה צומת נמצאת התחנה הראשית של הרכבת הקלה, שהיא גם תחנת אוטובוסים גדולה לכל חלקי העיר, ועל כן היא דה פקטו מתפקדת כמו תחנה מרכזית (על אף שהתחנה המרכזית הרשמית נמצאת צפונה ברחוב יפו). מי שגר בקרית יובל מעניק לעצמו גישה הן לעין כרם ולדרום, והן לבית הכרם, התחנה המרכזית והצפון בקלות רבה, באמצעות התניידות עם רכבת. 

מגלשת "המפלצת" המפורסמת מושכת משפחות רבות לשכונה

 

רבים שמעו על גן השעשועים מהמפורסמים במדינה, בו המגלשה הראשית היא בצורת מפלצת גדולה עם לשון כתומה ארוכה. הידעתם כי הגן הזה לבדו משך המון משפחות עם ילדים לבוא לגור דווקא בשכונה הזו? החלטות רבות בנדל"ן הן החלטות רגשיות ולא כלכליות ולכן מגורים ליד האתר הזה יביאו עמם לא מעט משפחות בתחילת דרכן.

סמיכות לקמפוסים מרכזיים של האוניברסיטה העברית

 

שום דבר אינו במרחק הליכה ברגל, אבל גם 10 דקות באוטובוס לגבעת רם בצפון או לקמפוס עין כרם לרפואה בדרום זה יתרון משמעותי. הלקוחות שלכם יכולים להיות גם סטודנטים לרפואה מעין כרם וגם סטודנטים למדעים מדויקים מגבעת רם. לא מעטים מהסטודנטים הללו בוחרים להתמקם בקרית יובל ולא בבית הכרם או בגבעת רם עצמה בשל המחירים המוזלים והנגישים.

תנועה קלה מאד ממקום למקום ברכבת קלה ואוטובוסים

 

השכונה מכילה הכי הרבה אפשרויות נסיעה ברכבת הקלה מבין שכונות המגורים (כלומר בלי שכונות מרכז העיר סביב צירי יפו וקינג ג'ורג'). מהשכונה ניתן להגיע לכל מקום בעיר בקלות, בין באמצעות אוטובוסים ובין באמצעות רכבת קלה. זוהי אחת השכונות בהן לא נדרש כלי רכב אם ההתנהלות היא התנהלות בתוך העיר, שאינה מצריכה נסיעה אל מחוצה לה.

 

בואו להכיר את הפרויקטים שלנו

 

אנו משווקים רק דירות יוקרה כמו פנטהאוס עם מרפסת שמש, דופלקס יוקרתי, דירות גן ודירות על גגות הבניינים. בואו לחוות את החלום של להשקיע או לגור בירושלים, מהערים המבוקשות בנדל"ן הישראלי. פנו עוד יהום לעורך דין מקרקעין.


אודות מחבר המאמר

בר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.