אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דירות חדשות בשרון

דירות חדשות בשרון מהוות הזדמנות בלתי חוזרת לשדרוג מקום המגורים, להשקעה חסרת תקדים בענף הנדל"ן ולשיפור איכות חייכם מכל כיוון אחר. בעלות על דירה בישראל היא לא משהו מובן מאליו, אבל המחיר שלפניכם מאפשר לכם להיכנס לתחום באופן חלק, וללא סיכונים. דירות חדשות בשרון מוצעות כיום במחיר שהוא מעט נמוך משווי שוק, ולכן מומלץ מאד למהר ולא לפספס מגורים והשקעה באחד האזורים החזקים בישראל והמבוקשים בעולם. בתהליך הרכישה יש להיעזר בשירותיו של עו''ד נדל''ן שיעזור לכם בתהליך הרכישה.

דירות בהתאמה אישית

ניתן לבחור את הנכס בו אתם מעוניינים מתוך מבחר לא קטן של צמודי קרקע, דירות בבניין, דופלקסים דו קומתיים או טריפלקסים תלת קומתיים. בקרב הנכסים המשווקים ניתן למצוא גם דירות גן, דירות גג בקומה האחרונה, ועוד נכסים מיוחדים בהתאמה אישית. מאד מומלץ לבחור בנכס שאתם מתחברים למבנה ולהוואי שלו, משום שהוא ישמש אתכם לשנים רבות מאד, בין כבית המגורים שלכם ובין כבית המיועד להשקעה בנדל"ן.

מגורים והשקעה – הזדמנות נדירה

הדירות, כאמור, משמשות הן דיירים פעילים והן משקיעים העוסקים זה עתה בנדל"ן ומספקים לסטודנטים ודיירים צעירים את פתרונות הדיור המושכר הראשונים שלהם. הדירות ממוקמות בסביבה מצוינת, בסמוך למרכזי חינוך מובילים ולמרכזי תעשייה חשובים במשק. הדירות מציעות שילוב בין איכות חיים ברמה גבוהה ביותר, לצד קרבה אסטרטגית למרכזי תעסוקה וחינוך. הדירות נגישות בצירי תנועה מרכזיים, ועדיין מספקות שקט ושלווה בתור דיירים, בשל כך שהשכונות בהן הן ממוקמות תחומות היטב בחומות, קירות וגדרות חסם המונעות רעשים מהכבישים.

מבנה אדריכלי מרהיב לכל דירה

כל בית צמוד קרקע או בניין נבנו ועוצבו על ידי מיטב האדריכלים. הוכח בעבר כי ישנו קשר בלתי אמצעי בין איכותו של המבנה ועיצובו לבין הסיכוי שהאזור יישאר יוקרתי ולא יידרדר להפוך לסלאמס. כשתראו את המבנים, תוכלו למצוא שהקשר הזה מתקיים כאן לבטח בשל כך שכל מבנה הוא מבנה אדריכלי יפה ומרהיב ביופיו, עם חלונות מעוצבים, ודלתות כניסה שעוצבו על ידי מיטב המומחים.

מהרו לפני עליית המחירים הבאה

אנו ממליצים למהר בהחלטה לרכוש דירה ולהבטיח את עתידכם באזור השרון. הדירות החדשות זו הזדמנות פז עבורכם לרכוש נדל"ן איכותי שיבטיח את עתידכם הכלכלי ואת עתיד הדיור שלכם כאחד. בואו לקחת חלק בקהילת הנדל"ן המשגשגת ביותר בישראל באזור השרון!

 


אודות מחבר המאמר

בר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.