אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה כותבים על מודעת אבל? המדריך המלא

 

לאחר פטירתו של אדם קרוב בני משפחתו נדרשים לטפל בפן הלוגיסטי של הסדרי הקבורה, ולצד התחושות, הכאב, הצער והרגשות הלא פשוטים עליהם לתאם את סידורי הלוויה, לפרסם מודעת אבל ברבים כדי להודיע על מועד ההלוויה ומיקומה, להדפיס ולתלות מודעות אבל ועוד. כדי להימנע מהעיסוק בנושא יצירת מודעת אבל וכדי להתפנות לסידורים הנדרשים להלוויה ולתהליך הפרידה יש אפשרות לפנות לחברה הדואגת לניסוח, להדפסה, לתלייה ולפרסום של מודעות האבל לאחר פטירתו של אדם קרוב.

מודעות אבל נועדו להודיע על מותו של הנפטר, ניתן לפרסם הודעת פטירה בעיתונים היומיים הגדולים ולתלות מודעות אבל סביב ביתו של המנוח. את המודעות תולים לפני הלוויה כדי להודיע ברבים את מקום ומועד הלוויה. פרסום מודעת אבל מונע מבני המשפחה האבלים להתקשר לכל הקרובים והמכרים של הנפטר.

מה כותבים במודעות אבל?

יצירת מודעת אבל בזמן ששרויים בתחושת צער ויגון עמוק אינה משימה פשוטה לבני משפחתו של הנפטר. לכן, כדאי לדעת כי קיים נוסח בסיסי שניתן להשתמש בו. הנוסח הבסיסי לניסוח מודעות אבל כולל מספר שורות:

 

 

ניתן לכתוב מודעת אבל קצרה ותמציתית ויש אפשרות להוסיף פרטים נוספים, בהתאם לשיקולי המשפחה האבלה. את המודעה אפשר לעצב עם פונט אחד, אך יש אפשרות לעצב את המודעה עם כמה פונטים בגדלים שונים.

פרסום מודעת אבל באינטרנט

בעבר היה מקובל לפרסם מודעות אבל בעיתונים היומיים הגדולים ולתלות מודעות בסביבת המגורים של הנפטר. כיום, משפחות רבות בוחרות לפרסם את מודעת האבל באינטרנט, בעיקר ברשתות החברתיות. פרסום מודעות אבל באינטרנט מאפשר למשפחתו של הנפטר ליידע את קרוביו ומכריו של המנוח בקלות ובנוחות, בלי להתקשר ולחפש מספרי טלפון של קרובי ומכרי הנפטר.

בעידן הרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו') והווטסאפ קל ליידע על פטירתו של אדם באמצעות פרסום מודעות אבל באינטרנט, אין צורך להדפיס את המודעות בבית דפוס וניתן לפרסם את המודעה לבד באמצעות נוסח בסיסי ותקני של מודעות אבל לפרסום באינטרנט. אין עלות לפרסום מודעת אבל באינטרנט, זהו שירות יעיל לבני המשפחה המתמודדים עם הצער הרב, וכדי לפנות זמן לסידורי ההלוויה אפשר להיעזר באנשי מקצוע לניסוח וליצירת המודעה, ולפרסומה ברבים.

 


אודות מחבר המאמר

GalSh

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.