אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקייטרינג הטוב בישראל

שנה שלמה שהכול היה סגור, כך שהאירוע הקולינרי הגדול ביותר התממש באמצעות טייק אווי, כך שגעגוע לאוכל טוב בהחלט הורגש והתעצם מחודש לחודש. אז לאחר שחשנו חסך גדול בתחום הקולינרי, רק מתבקש לפרוק כל עול - לדבר על אוכל כמובן! לבחון תפריטים וכל מה שביניהם, ואם ניתן, אז לצד עוגה מושקעת מתוחכמת ונימוחה בבקשה. אז אם גם אתם מתכננים אירוע מתחת לכיפת השמיים עם עשרות אורחים (וללא מסכה) ואם גם אתם עדיין מתרגשים מכל דיבור שנוגע לאוכל, תפריטים ושירותי הסעדה - מוזמנים לבחון ביחד אתנו מה עומד מאחורי חברת קייטרינג מובילה.

מהו אוכל טעים - פשוט או מתוחכם?!

כאשר שואלים אנשים מה הם מחפשים בחברת קייטרינג, לרוב התשובה שתחזור על עצמה תהיה אוכל טעים. לא טריות, לא תחכום, לא שילובים מיוחדים, לא פרודוקטים נדירים ואפילו לא רמת עשייה מדויקת. אנשים מחפשים ביס שיהיה להם טעים, ביס שיגרום להם לרצות למלא מחדש את הצלחת ושישאיר אותם עם חיוך גדול. בסופו של יום מבחן התוצאה נופל או קם על השאלה האם האוכל "ממש טעים" או "רק נחמד"? עם זאת, לא חיכינו שנה שלמה רק כדי לדבר על איזה קייטרינג עושה אוכל טעים, ועל כן אנחנו מבקשים להוסיף מגוון פרמטרים למשוואה. כמו מה? עברו על הרשימה הבאה:

התבלינים המנצחים שכל חברת קייטרינג צריכה להציע

 

בדיוק במידה הנכונה - קייטרינג הד שף

אם נבקש לציין קייטרינג אחד מוביל. קייטרינג לא יומרני אך כך מושקע, קייטרינג שאינו נחשב יקר אך שכן שומר על רמה גבוהה, או קייטרינג שאינו מתמחה רק בנישה בשרית אך שכן מציג מנות בשריות מעולות, נבחר לציין לטובה את "קייטרינג הד שף". מדובר בקייטרינג שהוכיח שלמרות הוותק הרב, בעת הצורך הוא יודע להטמיע חידושים, וכדוגמה לכך נציין שבשנה שחלפה נוספו מגוון פתרונות הגשה שסייעו לשמור על התו הסגול. מה עוד? מדובר בקייטרינג שמשלב בין ניסיון עשיר בתחום הקולינריה לבין ניסיון עשיר בתחום התפעול הלוגיסטי, שילוב שניכר היטב בכל שלבי האירוע.

מעבר לטעם - יחס אדיב וגישה חיובית

ציינו לטובה את קייטרינג הד שף, ופה אנו מבקשים להרחיב. עם כל הכבוד לפן הקולינרי, לטריות, לניסיון העשיר ולשפע המנות המענגות, גם מדובר בקייטרינג שעל ההתחלה נותן תחושה טובה ומלווה באופן אישי את הלקוח. הקייטרינג מבין שהרבה פעמים ללקוח קשה לקבל כיוון ואף הרבה פעמים הלקוח מבקש להשקיע באורחים, אך מבלי להיכנס להוצאה מלחיצה. מכאן שקייטרינג הד שף מקפיד לבנות את התפריט ביחד ובהתאם לדגשי הלקוח.


אודות מחבר המאמר

כותב תוכן מאהבה :)

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.