אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טרנד חדש בעיצוב הבית

הטרנד החדש הישן כסאות נדנדה חזרו. בתקופת אחרונה יותר ויותר אנשים מתעניינים ברהיט ההיסטרי הזה. כיסא נדנדה תמיד היה נתפס כסמל של יוקרה ונוחות. עוד לא מזמן לרכוש כיסא נדנדה נוח ואיכותי היה כמעט בלתי אפשרי עקב המחיר שלו. עם הזמן זה כיסא כזה הפך להיות בר השגה כמעט עבור כל אחד.

לא רבים מכם יודעים שעד היום עדיין לא כל כך ברור מתי לראשונה יצרו את הכיסא הזה. אמריקאים טוענים שכיסא נוצר עוד במאה ה 18 על ידי בנג'מין פרנקלין. לעומת זה בריטים אומרים, שרהיט הזה נוצר באנגליה עוד לפני המאה ה 18. אוהבי היסטוריה יכולים למצוא שאז כבר כסאות נדנדה אפשר היה לראות בתוך הבתים ולא רק בגינה. הם גם טוענים שמקור ההשראה ליצירת כיסא נדנדה הייתה מיטת תינוק (לול).

נושא המקורות של הרהיט מעניין אך לא כל כך חשוב עבור הצרכנים. מה שיותר חשוב, במהלך השנים כסאות נדנדה עברו שדרוגים ומהפכים. כיום ניתן למצוא מגוון מאוד רחב של כסאות נדנדה, אשר שונים בגודל, בצורה, בחומרים מהם מיוצר ועוד.

ברפרוף קצר באינטרנט תוכלו למצוא מאות דוגמאות וכולם יהיו יפות, אבל מה עם הנוחות ואיכות? לפי החיפושים ברשת כסאות נדנדה מעץ מלא עדיין נחשבים למוצר איכותי, נוח ומקורי. היום גם ניתן להזמין את כיסא מעץ מלא בהתאמה אישית. זה יעזור לשלב את הכיסא בצורה נאה כמעט עם כל הווריאציות העיצוביות.

כיסא נדנדה זה לא סתם מקום ישיבה, נדנוד של הכיסא עוזר להירגע, להיכנס למצב של שלווה ורוגע. יש לא מעט כתבות המציגות, איך נדנוד עוזר לגוף ולנפש להתאושש אחרי יום עבודה עמוס.

תנסו להיזכר, כמה פעמים בשבוע אתם חולמים לשבת בגינה או במרפסת עם ספר וכוס תה/ קפה, נכון זו חוויה. עכשיו תוסיפו לזה גם כיסא נדנדה, בצבע האהוב עליכם והכי חשוב נוח לישיבה. כפי שכבר הזכרנו כסאות נדנדה מיוצרים היום ממגוון חומרים שונים כגון ראטן, פלסטיק, ברזל וכמובן מעץ. כסאות מעץ היה ונשאר הכי מסורתי וגם הכי יוקרתי. כיום ניתן להתאים את הצבע של הכיסא לעיצוב הכללי של החלל.

כך עם רכישת כיסא נדנדה אתם בעצם מקבלים 3 פרטים בפריט אחד: גם אלמנט עיצובי, גם רהיט  ומיקום ישיבה וגם כלי המסייע בהפחתת לחצים.

 

אם פעם היה נהוג להשתמש בכיסאות מסוג זה רק בגינה, חצר או מרפסת היום, לפי הטרנד החדש ממקמים את הכיסא בתוך הבית. בדרך כלל בוחרים בסלון, אבל יחד עם זאת יש אנשים, שרגילים להסתכל קצת קדימה והם רוכשים את כיסא נדנדה כאשר נולד תינוק במשפחה ואז ממקמים אותו בחדר של תינוק, מוסיפים כריות מתאימות והוא הופך להיות כורסת הנקה מושלמת. אחרי שילד גודל ניתן להעביר את הכיסא לכל מקום אחר בבית ואפילו לשנות את הצבע שלו בקלי קלות. המהלך הזה יעזור לפנות מקום בחדר של ילד לצורכי משחק.


אודות מחבר המאמר

אלירן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.