אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניסור בטון מקצועי

 

ניסור בטון מקצועי

מומחי ניסור בטון עם ציוד חדיש ומשוכלל לניסור בטון ביהלום או קידוח בבטון בקוטר רחב וגם לעומקים מעל הסטנדרט. אנו חברת ניסור בטון ישראל, השמרו משמות דומים. מבצעים שירות ניסור וקידוח בטון ביהלום עבור קבלני בניין וגם לקוחות בעלי בית קרקע או וילה. גם אם זה דירה בבניין לאחר שקיבלתם אישור ממהנדס או מפקח לביצוע תוספת בניה או פתיחת חללים. מגוון הפרוייקטים השכיחים עבור לקוחות פרטיים וקבלנים זה : ניסור בקירות בטון של ממד ליצירת דלת או חלון, ניסור מרפסות או חומות בטון, ניסור מעקות ומכלולי בטון אחרים. ניסור גגות לצרכי הרחבה או שינויי מבנה הנדסי ועוד. צוותים מנוסים כולל מנהל עבודה מומחה בכל ישראל, לביצוע כל מטלה של חיתוך בבטון. שימוש גם במסורי בטון עגולים שזורי יהלומים תעשייתיים, או בכבל פלדה שזור יהלומים לכל אורכו. החיתוך של הבטון תמיד יבוצע עם מסור מיוחד אשר נדרשת מיומנות להפעלתו. יש לשים דגש במיוחד על מידות מדוייקות לחיתוך - כי אין אפשרות חזרה לתיקון ברוב המקרים. את הסימון על פני חלק הבטון המוצק מסמנים גם בגיר  מיוחד שניתן להבחין בו בזמן העבודה והשיפוץ. הניסור של הבטון אמור להתבצע על ידי התקדמות המסור סנטימטר אחרי סנטימטר. מי שממהר עוד עלול לגרום נזק ואפילו יותר מכך. הפעלה לא נכונה של המכונה לחיתוך הבטון עלולה לסכן חיים של כל מי שנמצא בסביבה. מסור שיתנפץ וייתפזר במהירות עצומה לכל הכיוונים - זה מאוד מסוכן. ממש כאילו יורים עליכם חתיכות מתכם משולבים ביהלומים במהירות עצומה.

ניסור בטון בישראל

שירות הניסור שלנו הוא בכל ישראל, גם מעבר לקו הירוק. אנו מבצעים פרוייקטים החל מקריית שמונה שבצפון ישראל ועד אילת בדרום הארץ. למרחק של הלקוח מאיתנו אין השפעה. יש לנו צוותים מיומנים עם רכב משא מאובזר בכל כלי הניסור וכלי עבודה נוספים. ברשותנו ציוד הנדסי מתאים לעבודה בכל תנאי גובה או מיקום ( בתנאי שיש גישה כמובן ) ואפשרות לשנע אותו לכל איזור בישראל. אם יש צורך אנו משתמשים במנופים מיוחדים או מחפרונים ואפילו טרקטורים לשינוע פסולת השיפוץ. רוב פסולת הניסור זה חלקי בטון וגושים השוקלים לעיתים כמה טונות. אותם יש לפנות למטמנה מתאימה לפי כל החוקים ותקנות הבניה. לא כל קבלן יכול טכנית לספק לכם את הביצוע הטוב של הפעולה. השימוש במסורים כאלו שנוצרו מלכתחילה לעבודה קשה, דורשים מיומנות הפעלה גבוהה. ניסיון של צוות עובדים שהצטבר במשך המון שנים - ייספק את הביצוע המדוייק, הבטוח והטוב עבורכם. אם אתם מעוניינים אנו יכולים לשלוח נציג- מנהל או מפקח עבודה מנוסה לבחינת כל פרוייקט. לאחר הבחינה בשטח תקבלו הצעת מחיר הגונה. אנו מגיעים לכל הערים בישראל ולא נרתעים מעבודה בגובה או במקומות נידחים.

 


אודות מחבר המאמר

ניסור בטון ישראל - המובילים בארץ בפעולות ניסור וקידוח בטון מקצועי.

 

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.