אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שלושה שלבים לרכישה של סושי פירות לפגישות עסקים

אנשי העסקים המודרני הם אנשים שמבינים עד כמה חשובה היא השמירה על איזון בין נפש בריאה וגוף בריא, לבין הצורך להגיע להישגים בקריירה. ולכן, המודעות להזמנת מגשי פירות או סושי פירות במהלך ישיבות ארוכות וחשובות רק הולכת ועולה בשנים האחרונות. המוח צריך אנרגיה כדי להגיע להצלחות, ואין אנרגיה טובה יותר מאשר האנרגיה אותה אתם יכולים לקבל מסוכר פרי טרי, שמוגש לאמצע השולחן בעיצומה של הישיבה.

איך לחפש אחרי סושי פירות לפגישה רשמית?

כדי לחפש שירותי חיתוך ומשלוח של סושי פירות לישיבות, אתם רוצים לקחת בחשבון את:

1.     התזמון – האם הפגישה מתרחשת באמצע יום העבודה או שצריך להכין את המגש בשעות הבוקר המוקדמות כדי להגיש אותו טרי? חשוב לקבוע זמן שמתאים גם לתהליך ההכנה וגם לתהליך המשלוח, כדי לקבל מוצר טרי.

2.     המיקום של החברה - חברה שנמצאת במרכז הארץ יכולה להזמין מגשי פירות או סושי פירות בתדירות הרבה יותר גבוהה ועם זמן התראה נמוך יותר.

3.     העלויות שאתם יכולים להשקיע -  לכל חברה יש את התקציב שעומד לרשותה לטובת רכישת מזון ושתייה, ואתם צריכים לחלק את התקציב בהתאם לכמות הפגישות השנתית או החודשית, על מנת לאפשר חלוקה שווה בין כל סוגי הפגישות שמתרחשות בעסק.

בחירה מנצחת היא עניין של התקציב שיש לכם

הבחירה המנצחת כמו שאתם בוודאי מבינים, של מגשי פירות איכותיים היא השילוב שבין השירות לבין העלות. במצב שיש לכם תקציב בלתי מוגבל, כמעט ולא תהיה בעיה למצוא שירותי חיתוך של מגשי פירות בסטנדרט גבוה מאוד. אבל, אם יש איזה שהן מגבלות כלכליות, צריך לקחת אותם בחשבון ולעבוד באופן הרבה יותר זהיר עם החברה שמלווה אתכם. רק כך אתם תוכלו להנות ממגשי פירות טעימים וטריים, בכל רגע נתון ולכל סוג של פגישה שמתרחשת בעסק שלכם.

רוצים לשדרג את האירוע ולא יודעים איך?

בניגוד לאירועים שהתקיימו בעבר, היום אנו רואים מגשי פירות בכל אירוע שהפכו לחלק בלתי נפרד מהאוכל המוגש. מגשי הפירות נהיו פופולאריים במיוחד הן בזכות היופי והייחודיות שלהם והן בעקבות המודעות הגוברת לאורח חיים בריא ותזונה בריאה. כאמור תזונה בריאה הכוללת אכילה מאוזנת של פירות וירקות. כמו כן, מלבד לשלל סגולות של בריאות ויתרונות שיש בפירות, מגשי פירות בתל אביב יכולים להיות נהדר כארוחה ביניים או כתחליף לקינוח בכל אירוע.

כיום, ניתן לשלב מגש פירות פונדו שוקולד מפנק באירוע- סט פונדו שוקולד מפנק, במרכז המגש מתקן לחימום שוקולד המגיע עם טבליות שוקולד מריר בלגי (פרווה). מסביב למתקן פירות חתוכים וקלופים שהוצבו במיוחד לטבילה. הפונדו מגיע עם מזלגות קטנות ומיוחדות, עטוף צלופן וסרט קישוט. וכך, מגש פירות מעוצב המכיל פירות טעימים ועסיסיים יהפוך כל שולחן אירוח לחגיגה מרהיבה. ישנם פירות הניתנים לאכול בשפע בשל היותם בעלי סגולות. אם זה האבטיח שהוא מרענן ומרווה מכיוון שהוא מכיל מעל 90% מים, ויטמין A, ויטמיני B וויטמין C. יתרון חשוב של האבטיח: הוא משתן ובכך גורם לניקוי מעי הגס, הכליות וכן מרוקן את שלפוחית השתן. כמו כן הוא יעיל נגד עצירות ודלקות שונות בדרכי השתן- בשל המים הרבים שהוא מכיל. בנוסף, המלון יעיל נגד עצירות, ניקוי מערכת העיכול, לבעיות בכליות ולעיכוב הזדקנות העור בשל היותו מכיל עשיר באשלגן וסידן ומכיל ויטמינים רבים במגשי פירות באשדוד. בנוסף, מגש פירות או סלסלת פירות המכילה ענבים שכולם אוהבים ממש טעים לחך וגם בריאים. הענבים ידועים כמספקים אנרגיה מהירה, מרווים ומעוררים ביותר. כמו כן הם מכילים פלבנואידים נוגדי חמצון, המסייעים מפני התפתחות מחלות שונות כגון סוגי סרטן שונים, טרשת עורקים ומחלות עיניים שונות כמו קטרקט. בשל היותם מכילים ויטמין C וויטמיני B, אבץ, אשלגן, ברזל ומגנזיום. ולבסוף, איך אפשר לעצב מגש פירות בלי הפרי האקזוטי ליצ'י? על הליצ'י ניתן להתענג מטעמו הנהדר בלי לחשוב פעמיים, מכיוון שהוא מכיל פחות מ 10 קלוריות ליחידה. כמו כן הליצ'י מכיל ויטמיני B, ויטמין C, אשלגן, ברזל, מגנזיום, חומצה פולית וזרחן. כמו כן הוא יעיל לתקינות מערכת העצבים, לתפקוד הורמונלי תקין ובבניית תאים בגוף בשל היותו מכיל חומצה פולית וזרחן התורם לחיזוק העצמות בגוף.

מה היתרונות של אכילת פירות? כיצד הפכו מגשי פירות לטרנד הפופולרי המבוקש ביותר?

מגשי פירות הפכו היום לטרנד הפופולרי המבוקש ביותר שלא ניתן להתעלם ממנו. מגשי פירות ברמת גן שהם עשירים, מרהיבים בעיצובם, עמוסים במגוון פירות העונה, חתוכים בקפידה ומסודרים בדיוק רב , מהווים את האופציה המעולה באירועים ושמחות, אירוח וכן עשויים לשמש כמתנה האידיאלית לאדם הקרוב לכם. כיום, מגשי פירות לכיבוד ולאירוח הם אחד מהדברים שעושים את ההבדל הגדול עבור האורחים שלכם. לפיכך, אם אתם מארחים ורוצים להשביע את רצון כולם מומלץ לשקול הזמנת מגשי פירות מעוצבים. שהרי כולם אוהבים פירות ויוכלו ליהנות מכיבוד שהוא גם טעים וצבעוני וגם בריא. מגשי פירות מעוצבים מהווים גם פתרון מושלם עבור כל סוגי האירועים (הן של ילדים והן של מבוגרים). בנוסף מגש פירות יכול להתאים למגוון רב של אנשים. החל מאלו השומרים על אורח חיים בריא, או לאנשים השומרים על כשרות או לאנשים שהם צמחונים או טבעונים. למעשה, מגשי פירות מהווים את הפתרון המושלם של בריאות ופינוק. בנוסף, מגשי פירות אהובים אצל רבים כי הם ניתנים לשלל שילובים כגון מגש פירות עם סושי העשוי מפירות יספק את השילוב האידיאלי בין בריאות ופינוק- מצד אחד, מגש מפנק של פירות העונה ופירות אקזוטיים בצבעים שונים ומצד שני מאסה גדולה של בריאות בכל פרי המרכיב את המגש. בנוסף, היום אנשים רבים הגיעו לתובנה כי יש לשלב פעילות גופנית ותזונה נכונה, גם אם אורח החיים הוא דוחק ולחוץ ביותר, פעילות גופנית כלשהי, שכן יש לה תפקיד חשוב בשמירה על בריאות גופנית ונפשית. אך יחד עם זאת, כאשר מדברים על אימוץ אורח חיים בריא, אי אפשר להתעלם מהתפקיד ההכרחי שיש בשמירה על התזונה לכל אלו הבוחרים לאמץ את אורח החיים הבריא יותר. כאשר בכל הקשור לאימון הגופני, ישנן המלצות של מומחים רבים העוסקות באכילה של לפני ביצוע אימון ולאחריו. כאשר המטרה של אכילה נכונה לפני ואחרי האמון היא לספק לגוף המתאמן את האנרגיה שלה הוא זקוק לשם כך. וכמובן שהפירות בשל הרכבם התזונתי, נחשבים למזון המתאים ביותר, ולכן מגשי פירות ברחובות חתוכים יספקו את הפתרון הטוב ביותר.

 


אודות מחבר המאמר

אריק עורך עיתון חדשות bignews

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.