אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדפסה על קאפה

הקאפה נחשבת קלת משקל וזולה יחסית, מה שמאפשר לאנשי פרסום להציב כרזות פרסומיות ועמדות מכירה מבלי לערב מומחים מוסמכים כמו מהנדסים, מתקינים וכדומה.הצבת אלמנטים דקורטיביים המודפסים בהדפסת UV ישירה על גבי קאפה, מסייעים ביצירת כל מה שדרוש ליצירת העיצוב המושלם!לקוחות רבים מזמינים תמונות באמצעות הדפסת UV ישירות על קאפה לביצוע עיצובים לאירועים חד-פעמיים, למשל: חתונות, ימי נישואין, אירועים בארגונים או בבתי ספר וכו '. במקרים אלה אנו מזמינים לעתים קרובות קולאז'ים לא רק על גיליונות, אלא גם על אותיות. , הכוללים: שמות הזוג הטרי; שם המשפחה, שמו הפרטי של בעל האירוע, לוגו החברה; שם בית הספר וכו '.פלטת צבעים שנבחרה כהלכה והרמוניה של גוונים תיצור מצב רוח בקרב משתתפי החגיגה או האירוע הרשמי, ועם כושר הדמיון הראוי והגישה היצירתית של בית הדפוס פיקסלים, אירוע כזה יהפוך לייחודי באמת ויישאר זכור בקרב הנוכחים לאורך זמן.

היתרונות העיקריים של קאפה כבסיס לאלמנטים בעיצוב פנים-כמות קטנה של חומר וקלות ההתקנה מאפשרות לבצע עבודות הקשורות לעיצוב השטח לבד. בנוסף לשיקולים כלכליים, יש כאן ניואנס חשוב נוסף: פעילויות משותפות תמיד מקרבות את חברי הצוות. זה חשוב הן למנהל השואף לבסס ולשפר את האינטראקציה בין העובדים והן עבור ההורים, שמשיגים בכך הרמוניה במשפחה, ופיתוח הפוטנציאל היצירתי של ילדים;-בטיחות סביבתית. החומר אינו פולט חומרים מזיקים ואין לו ריח ולכן מאפשר להשתמש בו בחדרי ילדים, במטבחים ובחדרים אחרים;-רווחיות. קאפה היא אחד מחומרי הגימור הזולים ביותר;-מוליכות תרמית נמוכה. קיר מעוטר בתמונה מודפסת בהדפסת UV ישירה על קאפה,  ישפר במקביל את הבידוד התרמי בתוך הבניין.-לבקשת הלקוח, ניתן להדפיס את התמונה בכל צבע וגודל רצוי.-מאפייני בידוד רעש גבוהים;-השימוש בציורים שנעשו בצבעי UV לעיצוב התקרה מאפשר לך להגדיל את גובה החדר באופן חזותי.


אודות מחבר המאמר

תומר טייבי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.