אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי גרפיקה ממוחשבת

אנשים רבים בוחרים את מסלול הלימודים הכולל גרפיקה ממוחשבת. גרפיקה ממוחשבת למעשה היא חלק מתחום הלימודים של מדעי המחשב. בעזרת לימודי גרפיקה ממוחשבת, ניתן לעבד תמונות שונות וליצור בעזרת המחשב גרפיקה חדשה. לגרפיקה הממוחשבת ישנם מספר שימושים בכדי ליצור אפקט דו מימדי וכן תלת מימדי היישומים הנלמדים בתחום הכולל של לימודי גרפיקה ממוחשבת הם רבים ומגוונים כגון: משחקי מחשב תלת מימד, עיבוד תמונות, יצירת מציאות מדומה (כסגנון ה - second lifeשכולנו מכרים),תכנוני עיצוב שונים ועוד. לימוד גרפיקה ממוחשבת יכולה להתבצע בשני אופנים, דרך אחת היא התקנת תוכנה על גבי המחשב איתו אנו עובדים ודרך שנייה היא הוספת חומרה על כרטיס המסך. הוספת החומרה היא דרך יעילה יותר משום המהירות שניתן לבצע את אותה הגרפיקה.

 

לימודי גרפיקה ממוחשבת מה לומדים שם

 

בקורס גרפיקה ממוחשבת תעשו הכרות עם הטכנולוגיה. הטכנולוגיה למעשה הצעידה את העולם קדימה וחשפה חיים נוחים וקלים יותר מאלו שהורגלנו אליהם טרם התפתחות הטכנולוגיה. אלו אשר הוכשרו ועברו לימודי גרפיקה ממוחשבת, מצליחים ליצור עולם מעניין יותר. כל מי שמתמצא ומכיר את הטכנולוגיה הזו, יודע ליצור את כל העולה על רוחו. חלק ממתכונת הקורס הוא ללמוד את הבסיס לשם התחלה. הבסיס הינו זהה לכל מקצועות העיצוב. בהמשך תלמדו טכניקות ומיומנויות שיתנו לכם את הכלים להמשך הדרך, בה תהיו מעצבים מובילים. על מנת לשפר ולהרחיב את היצירתיות שלכם, תלמדו במסגרת הקורס טכניקות של איור וציור. זכרו כי לאחר שתרכשו את הבסיס הדרך להצלחה ולהבעה של הכישרון והידע שלכם כבר תהיה קצרה.

 

לימודי גרפיקה ממוחשבת ותוכנות העיצוב

 

לאחר שרכשתם במסגרת הלימודית את הכלים והידע הבסיסי, תחשפו אל התוכנות הקשורות אל לימודי גרפיקה ממוחשבת. במסגרת הלימודים, יוטלו עליכם עבודות רבות במהלך הקורס ולבטח עבודה מסכמת (עבודת גמר), בסיומו של הקורס. הכרת התוכנות והלמידה התכליתית כיצד להשתמש בהם, תוביל אתכם להצלחת הפרויקטים. בעזרת התוכנות תצליחו ליצור את הדימויים אותם תתבקשו להציג. כל אדם אשר למד את הטכנולוגיה והכיר את התוכנות הנדרשות לעיצוב גרפיקה ממוחשבת, עתיד להיות מעצב מוביל.

 

התוכנות אותם מכירים במסגרת לימודי גרפיקה ממוחשבת

 

שלושת התוכנות אותם לומד כל אדם אשר מעוניין לדעת גרפיקה ממוחשבת הם: פוטושופ,אינדיזיין ואילוסטרייטור. פוטושופ - הינה תוכנה שימושית עבור צלמים, גרפיקאים ואנשים פרטיים. בתוכנה עצמה קיימים לא מעט כלים גרפיקאים, אשר תורמים רבות לתחום עיבוד תמונה או בנייה. פוטושופ היא למעשה תוכנה פופולארית מאוד בקרב אנשים אשר גרפיקה בשבילם הוא תחביב ועבור גרפיקאים שגרפיקה עבורם הוא מקצוע. אילוסטרייטור- זוהי תוכנה אשר גרפיקאים רבים נוהגים להשתמש בה משום שהתוכנה אינה דורשת התערבות של תוכנה נוספת, לשם עבודת העיצוב. התוכנה הינה מובילה בעולם הגרפיקה והיא נלמדת במסגרת לימודי גרפיקה ממוחשבת. התוכנה החליפה את התוכנה פריהנד שהייתה פופולארית בקרב גרפיקאים ומעצבים. אינדייזן – בעזרת תוכנה זו ניתנת האפשרות לבצע גרפיקה על גבי פורמטים הנקראים PDF .פורמטים אלו מתאימים למסמכים ניידים. היתרונות של התוכנה הוא בעימוד המסמכים, במדיה המודפסת בעיקר אך יש לה גם אי אלו יכולות מולטימדיה.

 

לימודי גרפיקה ממוחשבת – סיכום

 

לימודי גרפיקה ממוחשבת הם לימודים נדרשים כיום. לא מעט אנשים כישרוניים ויצירתיים, פונים לרכוש לעצמם את הידע הנדרש ולהכיר את התוכנות איתם יש לבצע עבודות גרפיקה ממוחשבת. בסיום מסלול הלימודים, מתקדמים רבים מן הבוגרים והופכים להיות גרפיקאים מן השורה הראשונה. כמו כן השכר אותו זוכים לקבל גרפיקאים הוא שכר משתלם וראוי.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.