אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך מנקים סלון מבד?

כולנו רוצים שהסלון המעוצב שלנו יראה טוב מטופח, נקי ושמור היטב לאורך זמן. כך שתמיד הוא יראה מטופח ומתוחזק ולעולם לא נתבייש להשיב עליו אורחים וגם לנו תמיד יהיה נעים להתרווח על הספה שלנו ולהרגיש נעים. אז איך שומרים על הניקיון של הספה איך ובאיזו תדירות מומלץ לנקות אותה על כך במאמר הבא

ניקוי ספות בד בבית

ניקוי לכלוך מוצק

לכלוך מוצק הינו לכלוך שאינו מתפרק במים. עבור מי שאינו יודע במה מדובר נפרט:מדובר על אבק, שאריות אוכל, שערות וחול. הניקוי המומלץ ביותר ללכלוך מסוג זה הוא שאיבת הסלון כאשר התדירות המומלצת היא פעם בשבוע.

ניקוי כתמים מקומיים

גם לנקיים ולפדנטיים ביותר שביננו עלולות לקרות תאונות כגון כוס קפה הנשפכת על הספה, או נתז של רוטב שהושפרץ על הספה. תמיד תדעו: כתם תמיד מומלץ לנקות כמה שיותר סמוך למועד היווצרותו על הספה. כתם חדש יתנקה בקלות רבה יותר מכתם ישן שכבר הספיק להיספג בסיבי הבד. ניקוי של כתמי אוכל מומלץ שייעשה בעזרת מים מהולים בסבון כלים שיש להניח על המקום המוכתם ולשפשף בזהירות ובנחישות. כאשר מדובר בכתמי שומן, חומץ יכול לתת עבודה מצויינת ביחס של חצי כוס חומץ לליטר מים. אם אתם חוששים מהנזק שעלול להיגרם לספה מומלץ לבדוק את חומר הניקוי בפינה נסתרת תחילה.

חומרי ניקוי 

אם אתם חשים כי אתם רוצים לתת לספה ניקוי יסודי עם חומרי ניקוי ייעודיים שימו לב כי חומר הניקוי שבחרתם לא יישאר על הספה אלט יישטף ממנה במלואו. חומר ניקוי שנשאר ספוג בספה הופך להיות מגורם מנקה- גורם מלכלך ועלול לספוח שומן זיעה ולשנות את גוון הספה המקורי.

כביסה

אם רכשתם בדי ספה הניתנים להסרה, לכיבוס ולהחזרה מחדש אל תהססו והעניקו לספה שלכם מידי פעם את הדרך הטובה ביותר לנקות אותה: כביסה מרעננת ומיטיבה במכונה. עשו זאת לא לפני שאתם מוודאים כי הבדים כביסים במכונה וכי יש לכם דרך להחזיר אותם בצורה נוחה למקומם בחזרה.

ניקוי מקצועי של ספות

קיימות חברות מקצועיות שישמחו לתת לכם שירות מעולה של ניקוי יסודי לסלון הבד שלכם. 

 


אודות מחבר המאמר

בר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.