אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מועדון לבת מצווה בראשון לציון - כך תחגגו כמו שצריך

חגיגות הבת מצווה המושקעות הפכו כבר לנורמה ונדמה שכל ילדה מצפה כבר מגיל הילדות אל האירוע המשמעותי הראשון בו היא תהיה מלכת האירוע. ההורים הנבוכים רואים את החברות של הילדה חוגגים מסיבות מיוחדות ומקוריות ושוברים את הראש איך לעשות את המסיבה כמו שצריך בלי לאכזב את הילדה, וכדי לתת לה תחושה שלהורים אכפת ממנה והם רוצים שתהיה מרוצה. לרוב ההורים כיום אין את הזמן והכוח להתעסק המלאכה הלא פשוטה של הפקת אירוע מושלם, אך הם לא מוכנים שבגלל זה הילדה שלהם לא תקבל את מה שמגיע לה.

 

הפתרון – מועדון לבת מצווה

בדיוק בגלל הסיבה הזאת הוקמו מועדוני הבת מצווה. בסופו של דבר לא מדובר באירוע לאלפי אנשים אלא אירוע שנועד בעיקר עבור הילדה והחברים שלה ואין צורך לשכור מפיק אירועים בינלאומי, החלופה הטובה היא פנייה למועדון בת מצווה שלוקח על עצמו חלק נרחב מניהול האירוע. האנשים במועדון לא מטפלים בארגון של אירוע אחד או שניים, אלא מתעסקים בזה כל יום ולכן יש להם את הניסיון והמקצועיות בכדי להתאים לכם את מה שצריך כדי להפוך את האירוע למושלם ובלתי נשכח. בנוסף, הוא חוסך את הצורך בפנייה לאנשי מקצוע רבים כמו צלם מגנטים, מנחה, די ג'יי, והצורך לתאם את פרטי האירוע בין כולם, משום שלמועדון יש בעלי מקצוע קבועים שעובדים אתו ששיתוף הפעולה ביניהם הוא תדיר ויוביל להצלחת האירוע.

 

מה בכל זאת נשאר להורים לעשות?

אמנם, כאשר אתם שוכרים מועדון לבת מצווה בראשון לציון, בכדי שהאירוע יהיה מושלם חשוב מאוד לעשות תאום ציפיות עם הילדה בכדי לתת דגשים עבור צוות המועדון על הדברים שחשובים לילדה. בנוסף, חשוב מאוד להדגיש בפני הצוות ובפני בעלי המקצוע המופיעים את הרצון שלכם להפוך את כלת הבת מצווה לנושא המרכזי באירוע, בכדי שהפוקוס בכל זאת יהיה עליה ולא על ההפעלה באירוע, משום שמה שקורה לפעמים באירועים מן הסוג הזה הוא שהזמר או הסלב תופסים את תשומת הלב של הילדים ובסופו של דבר כלת הבת מצווה לא נמצאת במוקד העניינים.

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

ברר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.