אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חידוש אמבטיה

חידוש אמבטיה - לא מה שחשבתם

אם הגעתם למאמר זה סביר להניח שלא פעם קורה לכם שאתם נכנסים לחדר האמבטיה ומתאכזבים מאיך שהיא נראית. יש אף אמבטיות שמצבן כל כך גרוע עד כי אתם לא מסוגלים להביט בה כלל בזמן המקלחת שאתם עושים. זהו הזמן הנכון להיערך לקראת חידוש אמבטיה שיאפשר לכם להתקלח בכיף וליהנות מכול רגע של שהות באמבט. למעשה חידוש אמבטיה לא עולה סכומים גדולים, על אף שנידמה לעיתים כי זהו שיפוץ יקר. אם גם אתם עומדים לבצע חידוש אמבטיה בבית הפרטי שלכם לשם איכות חיים טובה יותר, המשיכו לקרוא מאמר זה ואנו מקווים שהוא יתרום לכם במידה זו או אחרת.

 

מדוע מבצעים חידוש אמבטיה

 

אנשים רבים מגיעים להחלטה מגובשת כי הם מעוניינים לבצע חידוש אמבטיה, משום העלות הנמוכה ששיפוץ זה דורש. למעשה חידוש האמבטיה הוא מהיר, חסכוני ומשמש כתחליף להחלפת אמבטיה. מי שאינו מודע לאופציה זו של חידוש אמבטיה, מחליף את האמבטיה הישנה באמבטיה חדשה. להחליף אמבטיה פירושה להוציא סכום כסף גדול מדי, בעבור ההחלפה. ,תהליך החלפת אמבטיה, בשונה מתהליך חידוש אמבטיה, דורש הזמנת איש מקצוע שיפרק את האמבטיה תוך כדי הוצאת האריחים, הקרמיקות , הכלים הסניטרים, הצבת האמבטיה החדשה במקום הישנה והרכבת כול האריחים ועוד חזרה למקומם. יש גם לא מעט אנשים אשר חלק מאורח חייהם הוא לשפץ דברים ישנים כעדיפות עליונה על פני רכישת ציוד חדש וכך גם בעניין חידוש אמבטיה.

 

כיצד מבצעים חידוש אמבטיה

 

על מנת לבצע חידוש אמבטיה, יש צורך לבצע מספר משימות ויש לנו אמבטיה כמו חדשה, כזו שאפשר להתקלח בה וליהנות מכל רגע וטיפת מים. שלב א' – לפני שמתחילים לבצע חידוש אמבטיה, יש להוריד את כל הצבע של האמבטיה הישנה. את הצבע מורידים על ידי גירוד וקילוף עד שהאמבטיה כולה חלקה ונקייה מהצבע הישן. שלב ב' – לאחר שכל הצבע ירד, יחשפו בפניכם חריצים רבים באמבטיה שלכם. חריצים אלו הם למעשה הסיבה שלשמם אתם מבצעים חידוש אמבטיה. את החריצים והסדקים ממלאים בחומר בידוד ואיטום. על מנת לבצע חידוש אמבטיה כראוי כדאי מאוד לקנות חומר איטום מהטובים, על מנת שיחזיק זמן רב מעמד. שלב ג' – בשלב זה יש לצפות את האמבטיה שהוכנה מראש בציפוי, זהו ציפויי בסיסי בלבד. הציפוי אורך מספר דקות בלבד ולאחריו יש לבצע ציפוי נוסף על האמבטיה. הציפוי הנוסף הינו ציפוי אקרילי שאותו יש לרסס כשכבה אחת ואחידה על האמבט. החומר איתו מצפים את האמבטיה לשם חידוש אמבטיה, חייב להיות עמיד בפני חומרי ניקויי שונים איתם נוהגים לנקות ולהבריק את הכלים הסניטרים ואת האמבטיה עצמה. לאחר שתמה עבודת ריסוס הצבע האקרילי, יש להשאיר את האמבטיה להתייבש למהלך עשרים וארבע שעות. מומלץ לסגור את דלת חדר האמבטיה ואת החלונות בכדי למנוע כניסת אבק שעלול להידבק אל הצבע ולהרוס את החידוש שאנו מבצעים.

 

אמבטיה תותבת

 

דרך נוספת שניתן דרכה לחדש את האמבטיה שלנו היא להציב אמבטיה תותבת על גבי האמבטיה החדשה. למעשה כל שעלינו לעשות היא להשאיר את האמבטיה הישנה ועליה להלביש אמבטיה חדשה. הבעיה היחידה שקיימת בהרכבת אמבטיה תותבת למטרת חידוש אמבטיה הם הבדלי הגובה שנוצרים ואי הנוחות בעקבות זאת.

 

סיכום חידוש אמבטיה

 

לא מעט אמבטיות בבתים בישראל זקוקים לחידוש על מנת שיהיה נעים להתקלח בהם. פעולת חידוש אמבטיה אינה אורכת זמן אך רצוי לרכוש את שרותו של בעל מקצוע מיומן ומקצועי, שיגרום למקלחת שלכם להראות כחדשה. לאחר חידוש אמבטיה, תחושו כי האמבטיה חדשה להפליא והשהייה בה אורכת זמן רב יותר ממה שהייתם מורגלים טרם השיפוץ.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.