אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ציפוי אמבטיות

ציפוי אמבטיות - עמידות החומר

 

ציפוי אמבטיות הוא פתרון יעיל ביותר לאנשים אשר אין באפשרותם להתחיל ולהזמין אמבטיה חדשה או שלא מעוניינים להתחיל ולהרים אריחי רצפה על מנת להתקין את האמבטיה החדשה. ציפוי אמבטיות הוא למעשה תהליך של 'חידוש' האמבטיה שלכם. אחד מהדברים החשובים והמהנים בקניית אמבטיה חדשה היא עצם המחשבה כי לאחר יום עבודה ארוך, נוכל למלא את אותה אמבטיה מבריקה ולבנה במים חמים ולהניח את גופנו בה על מנת להשתחרר מכל לחצי היומיום. אך מה קורה כאשר עוברות כמה שנים טובות ופתאום האמבטיה אינה לבנה כפי שהייתה ואינה מבריקה וכל פעם שאתם מסתכלים עליה אתם מקבלים הרגשה של משהו ישן ואולי קצת פחות אסתטי מהסטנדרט אליו אתם מורגלים. כאן נכנס לתמונה כל התהליך של ציפוי אמבטיות.

 

ציפוי אמבטיות- כדאיות ציפוי על רכישה

 

לרוב, כאשר אנו נתקלים באמבטיה אשר מכוסה במיני כתמי אבנית או כתמי שמן אנו יודעים שהגיע הזמן לעשות מעשה. כיוון שעלות רכישת אמבטיה חדשה היא יקרה יותר מאשר ציפוי אמבטיות קיימות, רוב האנשים בוחרים בפעולה של ציפוי האמבטיה הקיימת בדירתם. על מנת לחדד נקודה זאת ועל מנת שתבינו עד כמה פעולת ציפוי אמבטיות היא פעולה יעילה וחסכונית בהשוואה לרכישת אמבטיה חדשה, נפרט את שנדרש מכם באם תחליטו לקנות אמבטיה חדשה. תצטרכו לקנות אמבטיה חדשה והעלות לרוב היא לא זולה. תצטרכו להזמין אנשי מקצוע שיפרקו את האמבטיה הישנה, דבר שיעלה לכם כסף. בעת פירוק, יש מצב שיידרש לפרק חלק מאריחי הרצפה, דבר אשר ייצור לכלוך, אי סדר ושיקום הרצפות הקיימות. הרכבת האמבטיה שהזמנתם - קרוב לוודאי שגם על ההרכבה עצמה הנעשית על ידי אנשי מקצוע מלבד על הפירוק תצטרכו לשלם כסף. ציפוי אמבטיות אם כן, הוא תחליף זול יחסית לרכישת אמבטיה חדשה, המחזיר את האמבטיה לקדמותה.

 

ציפוי אמבטיות- תהליך הציפוי

 

ציפוי אמבטיות הוא למעשה חלק מתהליך חידוש אמבטיות ודבר ראשון אותו כדאי לעשות הוא לבחור בקפדנות את אנשי המקצוע או החברה שתבצע עבורכם את העבודה - דבר זה אתם יכולים לעשות על ידי בדיקת הוותק של אותה חברה והמלצות. דבר שני הוא ידיעת השלבים הנדרשים בעת ציפוי אמבטיה, בצורה זו תוכלו לוודא שאכן כל הצעדים ההכרחיים נעשים: ליטוש האמבטיה שלכם- גירוד ושיוף של האמבטיה הקיימת וזאת על מנת להשטיח ולהחליק את ההאמבטיה הקיימת על מנת שיוכלו לצפות את האמבטיה שלכם בצורה האופטימלית ביותר. חיטוי האמבטיה- על מנת להתחיל תהליך, צריך לדאוג שאתו מקום, במקרה הזה האמבטיה שלכם, יהיה נקי עד כמה שניתן ולכן חיטוי האמבטיה נדרש. מילוי וכיסוי- לאורך השנים, אמבטיות עוברות שינויים ולכן יכול להיות מצב שבו חלל האמבטיות מלא בחלודה או בשברים ולכן נדרש לטפל בפגמים אלו לפני פעולת הציפוי עצמו. אנשי המקצוע ימלאו את השברים באמבטיה ויכסו את החלודה וזאת על ידי חומר איטום. ציפוי אמבטיות- אשר נעשה על ידי התזה ראשונית של חומר הציפוי על האמבטיות וזאת על מנת ליצור בסיס. לאחר שקיים חומר הציפוי הבסיסי על האמבטיה מרססים באמצעות מכשיר מיוחד חומר ציפוי אקרילי. חשוב לוודא שאותו חומר הוא איכותי ויציב וכך תוכלו להסתפק בשכבה אחת של ריסוס על האמבט שלכם. התוצאה של ציפוי אמבטיות היא אמבטיה חלקה והעלת ברק, עד כי נדמה יהיה כי רכשתם אמבטיה חדשה. חשוב לדעת כי אתם יכולים לבחור כמה שכבות ציפוי אתם מעוניינים שיותזו על האמבטיה שלכם ובאיזה צבע של ציפוי האמבטיות שלכם יכוסו.

 

ציפוי אמבטיות- סיכום

כיום, כאשר ישנה האפשרות לפעולת ציפוי אמבטיות, יותר ויותר אנשים מעדיפים לנקוט בה על פני כל אפשרות אחרת. התהליך הוא יעיל, חסכוני ובעלת תוצאות נפלאות. בחרו בפעולת ציפוי אמבטיות כיממה מאותו רגע שבו הסתיים תהליך הציפוי של האמבטיות שלכם, תוכלו לחזור ולהשתמש באמבטיה מבריקה ומצוחצחת. ציפוי אמבטיות- טיפול קוסמטי לאמבטיה


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.