אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיקון אמבטיות

תיקון אמבטיה

 

כל אדם באשר הוא, בין אם הוא שוכר דירה ובין אם הוא מתגורר בדירה שלו, ראוי שהאמבטיה תהיה נעימה ומפנקת. כידוע הרגלי הניקיון של כל אחד משתנים, יש את אלו אשר מעדיפים לבלות באמבטיה בסוף כל יום ולהסיר מעליהם את תלאות היום ואילו אחרים מעדיפים לפתוח את היום במקלחת צוננת ומפנקת. כמובן שבין כל אותם האנשים, ניתן למצוא את אלו המתקלחים גם ביום וגם בליל. ככל שהאמבטיה בה אנו מתקלחים נראית טוב יותר, כך ההנאה שנפיק בה תהיה יותר גדולה ולהיפך. ישנן מקלחות אשר לא בוצע בהם תיקון אמבטיות למעלה מעשרים שנה ועל כן החוויה של המקלחת בתחילת או סוף יום לא תמיד מבורכת.

 

תיקון אמבטיות בכוחות עצמך

 

אם אינכם נמצאים במצב כלכלי מרקיע שחקים ואתם נמנעים מלקחת הלוואה, אך בכל זאת רוצים לבצע תיקון אמבטיות, זה אפשרי הן בעצמכם והן על ידי בעלי מקצוע. לאור הקדמה של ימינו והתחרות העזה שקיימת בין בעלי מקצוע, ניתן למצוא מחירים בהחלט ראויים למטרת תיקון אמבטיות, אך כמובן זה תלוי בהיקף התיקונים להם אתם זקוקים. תיקון אמבטיות יש לבצע ברגע בו מזהים ליקויי זה או אחר. למעשה הליקויים יכולים להיות זניחים אך אם מזניחים אותם מעבר לזמן הסביר, יכולים להיות הליקויים מהותיים וקריטיים. ככל שתקדימו לזהות ליקויים ולא תזניחו אותם, כך תוכלו להתמודד עם הבעיה בעצמכם וללא עזרה מאיש מקצוע. ברגע בו הליקויים יהיו רציניים יותר, דאז תאלצו לגייס אנשי מקצוע לשם תיקון אמבטיות וההוצאה תהיה גבוהה יותר.

 

תיקון אמבטיות - כיצד מטפלים בליקויים

 

לפני שנציע כיצד לטפל בליקויים, חשוב להבין מהם הליקויים אותם אנו עלולים לזהות במקלחת ומה עלול לקרות אם לא נטפל בהם בזמן. ברור מעבר לכל ספק כי ישנם ליקויים שרק בעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים יכולים להתמודד איתם ולא כל גבר או אישה, יכולים להתמודד עם הבעיה. חלודה – ברגע בו צצה חלודה על פני האמבטיות, הרי שיש לבצע תיקון אמבטיות באופן מידי אך לא בהול. כשאנו אומרים לא בהול, אנו מתכוונים שלא חייב להזמין איש מקצוע בו ברגע ובהחלט ניתן להמתין מספר ימים עד התיקון.

את החלודה יש לתקן על מנת שלא תתרחב ותהפוך להיות לחור באמבט, אשר ידרוש תיקון אמבטיות יקר ורציני יותר. חורים באמבטיה – חורים באמבטיות לרוב קורים בשל העובדה שהאמבטיה הוזנחה זמן רב, ללא ביצוע תיקון אמבטיות בזמן, כאמור לעיל. בכדי לבצע תיקון אמבטיות לחורים, יש לבצע תיקון מאסיבי יותר כגון: חידוש אמבט ו/או ציפוי אמבט, אך לא לפני בדיקה כי זה אכן אפשרי. ישנם מקרים, (קיצוניים*), אשר בהם לא ניתן כלל לבצע את אותו תיקון אמבטיות ויש להחליף את כל האמבט, שזה כשלעצמה עבודה מורכבת יותר הדורשת פרוק והרכבה, הן של הכלים הסניטריים והן של הרצפות והאריחים.

 

תיקון אמבטיות לסיכום

 

תיקון אמבטיות הוא לרוב עסק לבעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים, אך אם יש לכם סבלנות ויכולת למידה, הרי שאתם יכולים לבצע תיקון אמבטיות בעצמכם. קחו לתשומת לבכם כי ככל שתקדימו לבצע תיקון אמבטיות, כך תדרשו להשקיע פחות כסף בעתיד. הזנחה של תיקונים גוררת שלא מן הנמנע ליקויים גדולים ורציניים יותר באמבט. תיקון אמבטיות יכול להיות: ציפוי אמבטיה ו/או חידוש אמבטיה, או החלפת אמבטיה. כמובן שמהחלפת אמבטיה אנו מעדיפים להימנע, משום שזה מצריך פרוק של הרצפות, הכלים הסניטרים ועוד אך זאת במידה ולא קיימת ברירה אחרת.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.