אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוספות ריסים – כל מה שאת צריכה לדעת

איך את עובדת על היופי שלך? היו הרבה טיפולים של קוסמטיקה וערכות יופי שחשבת לנסות. אך כעת, קיימת טכניקה חדשה בשוק דרכה תוכלי להשיג את היופי הייחודי המתאים לסגנון ולתדמית שלך.

הרחבות ריסים הוא שמה של שיטה חדשה זו שזכתה כעת לקבלה רחבה בכל העולם. התהליך, כמו תוספות שיער, מוסיף אורך ומלאות לריסים הטבעיים הקיימים לייצר מראה הרמוני שיכול להתאים לכל אירוע. בהתאם לבחירת התוסף ניתן לבחור צבעים ואורכים שונים. החברה הישראלית מוקפת כל הזמן בסלבריטאים ובמראות היופי. נשים אלו עושות שימוש בקוסמטיקה וערכות שונות כדי להשוות בין יופי הריסים שלהן לאלה של אנשים מפורסמים אחרים. רבות מהן חרדות מאוד מהריסים שלהן כיוון שהם נראים קצרים או שהם באמת כל כך קצרים? הן רוצות לדעת איך להאריך אותם ולהפוך אותם לעבים יותר. לכל אלה שיודעות כמה הארוכים והיפים של הריסים שלכן, ביקור במכון היופי הוא הגשמת חלום.

התהליך יקר מאוד, ולכן כמה צריכים ליישם אותו, לא רק כדרך מצוינת לגרום למראה שלהם להיראות נהדר. אבל הדבר הגדול הוא שזה לא כואב ולא פולשני. זה בטוח גם לרוב האנשים. אי הנוחות הקלה. עכשיו, את יכולה ליהנות מהמראה היפה של הריסים שלך.

התוספות עמידות כ -3 עד 4 חודשים. אבל הם צריכים להיות מוחלפים מדי חודש. עלות התחזוקה היא כ- 20 עד 80 שקלים חדשים.

כמה זמן ההארכות נמשכות?

היופי של הרחבות משתנה. חלקן עשויות שערות אדם, שערות סינתטיות ותערובת של שתיהן. איכות ההרחבות תלויה גם היא ביצרן ובמקום שבו הם נרכשים. מי שרוצה לדעת כמה זמן נמשכות הרחבות צריך לרכוש את ההרחבות מחברות אמינות. תוספות במחירים סבירים אך פגיעים לנזקים עקב סיבות כמו שימוש תכוף במייבש או אי הרכבה לפני השינה וכו 'הם העדיפים ביותר. הרחבות כאלה יהיו האחרונות שבהן נעשה שימוש. חדשות מחוברות לשערות הטבעיות הקיימות. התוספות מחוברות לשערות המקוריות באופן שכמעט בלתי אפשרי לזהות את מוצאן. מה שקובע את מך זמן השרידות של ההארכות ריסים הוא האיכות שלהם. ככל שהריסים מגיעות ממקום יותר איכותי ואמין ככה הם יהיו יותר עמידות לנזקי הסביבה ויחזיקו זמן רב יותר, כמובן שגם השימוש הוא פרמטר מאוד חשוב כחלק מהשרידות של הארכות ריסים.

כיצד ניתן להסיר את התוספים הללו?

 

לא ניתן להסיר הרחבות אלה בקלות. אם התוספות מולחמות להיות חלק מהשיער הטבעי שלך, על מנת להסיר אותן יש להתייעץ עם סטייליסטית. אם התוספות מיושמות כדי להיות חלק מסגנון השיער הפאנקי אז אפשר להמיס את התוספות באמצעות שמפו ומרכך. באופן דומה, אם את שמה את התוספים לתקופה ארוכה יותר, עליך לשמור עליהם ולהשתמש בהם רק באירועים מיוחדים. את הרחבות ניתן לכבס ולייבש בצורה מסודרת בבית. ניתן להשתמש במוצרי טיפוח לטיפול בעור הפנים מסדרת המוצרים המומלצת של פנינה רוזנבלום בכדי לשמור על ריסים נקיות ועל אזור הפנים נקי ונוח מאוד לטיפול וטיפוח.


אודות מחבר המאמר

ליאור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.