אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מקובל גנטיקאי

 

״מקובל, גנטיקאי  הגנטיקאי הראשון בעולם היה, כנראה, אברהם אבינו — שחי לפני 4,000 שנה בערך. אברהם, אבי שלוש הדתות הגדולות — יהדות, אסלאם ונצרות — כתב גם את “ספר יצירה”.  הציג אברהם את יסודות תורת הקבלה — מבנה מטפיזי, הידוע גם כ”עשר הספֵרות”. באמצעות השיטה הזאת יכול היה אברהם לתאר את דרך פעולתן של מערכת השמש והגלקסיות כפי שאנחנו מכירים אותן היום. אברהם גם ידע כי יש כוחות דמויי די־אן־איי המחלחלים לכל רמות המציאות, וכי הכוחות האלה, כאשר מחברים אותם בצורות שונות, הם אלה שאחראים ליצירת בני־האדם שעל פני כדור־הארץ, הכוכבים שמצויים במערכת השמש שלנו, והחלקיקים השוכנים בעולם התת־אטומי.  לדברי אברהם אבינו, הדי־אן־איי של הנשמה שלנו מועבר לכל אחד מאתנו באמצעות מנגנון מדויק ומורכב ביותר: כוכבי מערכת השמש שלנו. הכוכבים האלה, הם הכלים שבאמצעותם מוטבע הדי־אן־איי הרוחני של כל אדם בתוך הנשמה שלו. האופי שמוטבע נקבע על – פי זמן הלידה המדויק ומערך הכוכבים והפלנטות באותו רגע.

התורה העתיקה הזאת הי הבסיס והמבשר של מדע האסטרולוגיה. אבל אל תטעו! האסטרולוגיה הפופולרית המוכרת לנו מהעיתונים, שונות זו מזו בתכלית השינוי.

״הפשטות הבלתי נסבלת של האסטרולוגיה הפופולרית  אם שמעתם פעם את השאלה הזו, ודאי שמעתם אותה אלף פעמים:   מהו המזל   שלך?   וכמו רוב האנשים, קרוב לוודאי שלא הייתה לכם כל בעיה לענות. ייתכן שאתם יכולים אפילו לתת תיאור קצר ומדויק למדיי של מאפייני המזל האסטרולוגי שלכם. עובדה היא, שכמעט כולם יודעים משהו על האסטרולוגיה הפופולרית — מפני שהיא מצויה בכל מקום, היא חלק מהתרבות הפופולרית שלנו.  נניח, למשל, שאתם רוצים לשמוע יותר ממה שמספק לכם מדור האסטרולוגיה בעיתון היומי שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לספרייה או לחנות ספרים כלשהי. ללא ספק, תמצאו שם מדפים עמוסים לעייפה במידע על האסטרולוגיה המקובלת. תוכלו אפילו לגלוש לאלף אתרי אינטרנט שונים. לא תצטרכו להרחיק לכת, הכול שם זמין מול עיניכם!

״אלא, שלרוע המזל, האסטרולוגיה הפופולרית מספקת לכם התבוננות אמתית בעתידכם בערך כמו שעוגיית־מזל סינית עושה זאת. בספר זה תמצאו גישה שונה ומשמעותית יותר. אם לומר זאת בפשטות, הקבלה מציעה את היישום העתיק והחכם ביותר של מדע האסטרונומיה והאסטרולוגיה כפי שהם ידועים למין האנושי. חקר הפלנטות והכוכבים, כפי שהוא נעשה בידי המקובלים, הוא מדע אמתי שבאמצעותו אנחנו יכולים להבין את הנושא לעומקו ולענות על הצרכים העמוקים ביותר שלנו ושל הזולת.   שלא כמו האסטרולוגיה הפופולרית, אשר טוענת שכל מעשינו נקבעים בשמים, התורה הקבלית על מערכי הפלנטות והכוכבים מגלה לנו שכל אחד מאתנו נולד ברגע המדויק שתואם את צרכיו הייחודיים — כדי שיוכל לממש את זכותו לבחירה חופשית. הקבלה מלמדת אותנו שיש לנו אפשרויות עתידיות רבות, ושבאמצעות תורת הקבלה נוכל להיות קברניטיה של הספינה האישית שלנו ואדונים לגורלנו.  בפרקים הבאים תלמדו הרבה יותר על משמעות הדברים האלה. נציג בפניכם כמה הגדרות של הקבלה ומעט היסטוריה.

״נציג בפניכם בצורה פשוטה וקלה להבנה תפיסות קבליות בסיסיות, ונראה כיצד יושמו הרעיונות הבסיסיים הללו בכוכבי־הלכת של מערכת השמש שלנו ובאלה שמעבר לה.   נַראה לכם כיצד להתחיל להשתמש בכלים הקבליים כדי להשיג שליטה בחייכם, להבין ולהתגבר על כל מכשול שעומד בדרככם, ולשפר את איכות חייכם מבחינה רוחנית וגשמית כאחת.

כותב המאמר: אברהם

https://did.li/epNw5


אודות מחבר המאמר

אברהם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.