אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חברת ניהול ואחזקה - אפשר בלי, יותר משתלם עם

חברת ניהול ואחזקה מספקת לבעליהם של נכסי מקרקעין שונים חבילות של שירותים שכולם קשורים לשמירה על מצב המבנה, מצבם של מתקנים ומערכות שבו, הגינה וצמחייה באדניות ועציצים ועוד. חברת האוס פלוס (House Plus) נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום ניהול ואחזקת נכסים. לנו המערך המקצועי הנחוץ, ידע נרחב, וניסיון עצום אשר פועלים יחד להבטיח שכל לקוחותינו נהנים משירותי ניהול ואחזקה מן הרמה הגבוהה ביותר. 

אפשר בלי, יותר משתלם עם

ניתן לנהל בניין ללא סיוע של חברת ניהול ואחזקה. כך למשל ועד הבית הנבחר יכול להיקשר עם גנן, עם חברת אחזקת מעליות, חברת ניקיון וכל בעל מקצוע נוסף שנדרש לצורך ביצוע מלאכה כזו או אחרת בבניין. מנגד, אפשר לבחור להעביר את האחריות לאחזקת הבניין וניהולו התקין לידי חברת ניהול ואחזקה המהווה מעין ועד בית חיצוני ותטפל בכל מה שקשור לאחזקת הבניין לשביעות רצונם המלאה של בעלי הדירות והדיירים בו.כדאי לזכור שלחברת ניהול ואחזקה יש מערך של בעלי מקצוע מתחומים רלוונטיים (קבלני שיפוצים, חברות ניקיון, חברת שמירה, חברות לאחזקת מעליות, מאגרי מים ועוד).

חברת ניהול ואחזקה מתמחה באחזקה שוטפת של מבנים וגינות. בבניינים שניהולם נמסר לידינו חברת האוס פלוס House Plus מהווה כתובת אחת לכל עניין הקשור לאחזקה או ניהול הבניין. בעלי הדירות, הדיירים וועד הבית, כולם יודעים שענייני האחזקה והניהול השוטפים נמצאים בידיים טובות ויש אל מי לפנות בכל עניין הדורש טיפול.

חברת האוס פלוס מתמחה בניהול ואחזקת כל סוגי נכסי המקרקעין, החל מדירות נופש ובתים פרטיים, דרך בתים משותפים, בנייני משרדים, מוסדות ציבור, מרכזים מסחריים ועוד. המערך המקצועי שלנו, הידע והניסיון, מבטיחים שמאתנו תקבלו הרבה יותר מכפי שוועד הבית יכול היה להשיג בתקציב דומה.

בחירת חברת ניהול ואחזקה עבור נכס מקרקעין

בבתים משותפים בהם בעלי הדירות והדיירים מעוניינים למסור את ניהול ואחזקת הבניין לידי חברת ניהול ואחזקה יש לכנס אסיפת דיירים כדי להעביר הצעה בעניין בהצבעה. חשוב שבהודעה על קיום אסיפת הדיירים יפורט שעל סדר היום באספה יעלה נושא העברת ניהול הבניין לידי חברת ניהול ואחזקה. נדרשת תמיכה של שני שלישים לפחות מן הדירות בבניין כדי שוועד הבית יהיה מוסמך להיקשר מול חברת ניהול שתהפוך למעין ועד בית חיצוני לבניין.

חברת האוס פלוס מתמחה בניהול ואחזקת נכסים משלל סוגים. הנכם מוזמנים לפנות אלינו, נשמח לסייע במידע מקצועי ומהימן, לשמוע על צרכיכם ולהציע גם לכם חבילת ניהול ואחזקה מצוינת ובמחיר משתלם.  


אודות מחבר המאמר

חברת האוס פלוס הינה אחת מחברות הניהול והאחזקה המובילות בארץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.