אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב חנויות - עיצוב פנים לחנויות

 

בתחום עיצוב הפנים, קיימות קטגוריות שונות לדוגמא: עיצוב פנים של דירות ובתים, עיצוב פנים של חללים מסחריים אם חנויות או משרדים, כאשר תחום זה, כולל אף עיצוב פנים רשתות מזון.  לא כל מעצב פנים בקיא בתחום ולכן, אם פתחתם חנות או יש ברשותכם רשת מזון ואתם מעוניינים לחולל בה שינוי מהותי, זה הזמן הנכון למצוא את מעצב הפנים המתמחה בענף זה כבר שנים. ראשית, כל קטגוריה הנמצאת בסניפיה של רשת המזון, אם מדובר על מוצרים טבעוניים או מוצרי חלב. יש לקבל אפיון וצבעוניות, שילוט, נגישות וסדר, מה שישפיע על חווית קניה מזמינה, כך שככל שחוויית הקניה תהיה חיובית יותר עבור הלקוחות, כך הלקוחות ירכשו יותר מוצרים.

שטח הפנים של סניף רשת המזון גדול- כיצד מתמודדים עם העיצוב?

לאחר שמעצב הפנים, התמודד עם הנקודות הבסיסיות, מגיעה שלב תכנון השטח בחנות הקמעונאית. ככל ששטח החנות גדול יותר, כך תהיה מורכבות גבוהה יותר של עיצוב פנים רשתות מזון. מומלץ לנצל נכון את החללים ולתת דגש על עיצוב נקי יותר. ראשית יש לדעת כי קיימים כמה חוקים בולטים במקום חומרי גלם שונים או צורות של תצוגה מתוחכמת.

כשאר נכנסים לקוחות לסניפי חנויות המזון של רשתות שונות, הם יעדיפו לסייר במרכול, כאשר הם לא מפספסים את שבילי ההיקף ולכן, יש להשקיע הרבה דווקא במעברים השונים במרכול. לדוגמא, שילוט בולט, גוונים עזים ותאורה חזקה, מה שיפתה את הלקוחות להיכנס לכל מעבר. כאשר מתכננים היטב עיצוב פנים רשתות מזון,  יש לדאוג, כי באזורי הקופות יהיו הסטנדים של הממתקים והשתייה הקרה. זהו פיתוי ויזואלי שרבים מהלקוחות לא יעמדו בפניו.

 היכן מומלץ למקם מוצרים מסוימים במרכולים של רשתות המזון?

 יש למקם את מוצרי הבסיס כגון מוצרי חלב למיניהם, לחם, אורז ואטריות יש למקם רחוק מהכניסה למרכולים, על מנת שהקונה יסייר במעברים השונים, על מנת שיוכל להשיג את המוצרים שהוא זקוק להם. זוהי דרך חכמה מאוד לגרום לקונים לרכוש מוצרים שונים על הדרך שלא היו בתכנון, מה שיגדיל את הרווחים במרכולים השונים.

 בקבוקי שתייה, חומרי ניקוי יש למקם בסוף המעברים, על מנת שהלקוחות יגיעו אליהם רק בסוף הקניה וכן, לא ישפיעו על הנפח שנמצא בעגלת הקניות וייראה יקר יותר. מומלץ לפנות למעצב המתמחה בענף של עיצוב פנים רשתות מזון כך שגם תוכלו לעצב נכון את המרכולים וכן, המכירות יעלו בסניפי הרשת, כאשר דאגתם למעצב מקצועי בתחום מן השורה הראשונה..

 

 


אודות מחבר המאמר

רוני בארי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.