אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עורך דין נדל"ן בשרון

 

עורך דין נדלן בשרון

אחת העסקאות המורכבות ביותר בחייו של כל אדם הינה עסקת נדל"ן. זו הסיבה כי יש להיעזר במשרד עורכי דין המתמחה בתחום המקרקעין. תחום זה הוא די נרחב, כאשר על עוה"ד להיות בקיא בכל הנושאים של רכישת דירה, בית, מגרש, נדל"ן עסקי, מעורבות וייעוץ לפרויקט תמ"א 38 ועוד. אם אתם מעוניינים לרכוש נדל"ן בשרון, עליכם לחפש עורך דין נדלן בשרון, על מנת שהוא זה, אשר מתמצא באזור וכן, הוא פועל בתדירות גבוהה אל מול מועצות, עיריות והוועדה לתכנון ובניה, טאבו וכדומה.

 בדיקות משפטיות מקיפות לפני רכישת נכס

היתרון הבולט ביותר בבחירת עו"ד מקרקעין, הוא הבדיקות המקיפות שיבצע עורך הדין לגבי הנכס. למשל אם הנכס אינו מעוקל, משועבד, אם יש בו חריגות בנייה, המצב הפיזי שלו, כאשר עורך דין נדלן בשרון, ימליץ על בדיקה הנדסית אשר תראה מה מצב הדירה או הבית, במיוחד, כאשר מדובר על רכישת נכס מיד שנייה. טרם תקבלו החלטה לגבי התקשרותכם בעסקת נדל"ן, מומלץ להתייעץ עם עורך דין העוסק במקרקעין, כך שתוכלו לקבל ייעוץ לאחר הבדיקות הדרושות, אם בכלל משתלם לכם לרכוש את הנכס או שעסקה זו, עשויה להיות גם לא מומלצת.

 בדיקה של מיסוי על הנכס שברצונכם לרכוש

עוד תחום שעורכי דין מקרקעין מתמחים בו הוא היבטי המיסוי של העסקה ושל הנכס. עורכי דין המתמחים במיסוי מקרקעין עשויים לסייע רבות ללקוחות שלהם, כאשר הם בעלי הידע להתאים ללקוח את הפטורים ו/או ההטבות אשר ניתנות לו בהוראות החוק השונות ו/או הוראות ביצוע מטעם רשות המיסים. בנוסף, קיימים תשלומי מיסים הקשורים לנכס עצמו, לרבות היטל השבחה אשר משולם לרשות המקומית, ואף שם קיימת חשיבות רבה למומחיותו של עורך הדין במיסוי. על עורך דין נדלן בשרון, להחליט אם קיימים חבויות בהיטל השבחה ותשלומים עתידיים נוספים, אשר עשויים להשפיע על החלטת רוכש הנכס.

 שירותים משפטיים מקיפים בתחום המקרקעין בהוד השרון

על מנת למצוא עורך דין מקרקעין, אשר בקיא בכל ההיבטים המשפטיים בתחום הנדל"ן, יש למצוא עורך דין אשר הוא בעל משרד מוכר בעיר בו אתם מעוניינים לרכוש את הנכס. למשל אם אתם מעוניינים לרכוש נכס בהוד השרון, יש לבחור משרד עורך דין  נדלן בשרון. אחד מהמשרדים הבולטים בתחום הוא משרד עורכי דין שובלי ושות'. המשרד הינו משרד בוטיק אשר הוקם בשנת 2008 ע"י עוה"ד אסף שובלי והמשרד עוסק בתחומי דיני מקרקעין, ובמשפט האזרחי.

 בין לקוחות משרד עורך דין נדלן בשרון, של שובלי ושות', ניתן למצוא לקוחות פרטיים ועסקיים, חברות ציבוריות, בנקים, חברות שיווק נדל"ן, יזמים בולטים בתחום הנדל"ן ועוד. המשרד חרט על דגלו, יחס אדיב ופתרונות מהירים, יחס בלתי מתפשר ומענה משפטי מצוין.

 

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

אמירה אדמון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.