אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הגבר את הפצת המוצר שלך באמצעות אתר סלולרי

אתר סלולרי – שווק את אתר האינטרנט שלך בדרך חדשה

יש לך אתר אינטרנט? היית רוצה להישאר רלוונטי כיום ובעתיד? האם אתה מודע לעליה המטאורית בשוק הגלישה באינטרנט הסלולרי? אם ענית 'כן' על אחת משלושת השאלות, כדאי שתשקול ברצינות פתיחת אתר אינטרנט נייד המציע ללקוחותיך דרכים נוספות ליצור עמך קשר.

אתר אינטרנט נייד – הצע חוויה חדשה

במשך זמן מה, הצרכים הספציפיים של משתמשי האינטרנט הנייד לא זכו להתייחסות משמעותית. חברות גדולות חשבו שניתן להסתמך על דפדפן אינטרנט נייד פנימי שיציג את אתרם כראוי ולא הותאמו לפלטפורמה הספציפית. אם יצא לך לראות אתר כזה, לא מדובר בחוויה נעימה: כמויות עצומות של מידע מועברות – בחוסר התחשבות מוחלט בחבילת הגלישה של המשתמש, העיצוב והטכנולוגיות לא מתאימים למסך הקטן ונדרשת גלילה רבה כדי להגיע ממקום למקום בדף. עומס יתר של מידע עלול לגרום לדפדפן הסלולרי לקרוס – לא בדיוק החוויה שבעל עסק רוצה להעניק ללקוחותיו.למזלנו הרב, קיימים היום כלים שמאפשרים לך להציע חוויית גלישה המתואמת לצרכי המשתמש באינטרנט נייד, תוך ניצול מלא ויעיל של הפלטפורמה המוגבלת ממילא.

אתר אינטרנט נייד – התאם את אתרך לתצוגה ניידת

כשמדברים על בניית אתר אינטרנט נייד, יש מגוון גורמים בהם יש להתחשב:

כשמנסים להתחשב בכל אלה, ניתן להבין שבניית אתר אינטרנט נייד היא משימה הדורשת מגוון יכולות מיוחד. עם זאת – קיים פיתרון שמבצע את כל הפעולות הדרושות "מאחורי הקלעים", כשכל מה שנשאר לך לבצע הוא להכניס טקסט, להעלות תמונות ולבחור צבעים. זה הכל!

יצירת אתר אינטרנט נייד היא משימה פשוטה מאוד, נסה כבר עכשיו!


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.