אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לאלף כלב בבית

רוצים לדעת איך לאלף כלב בבית בחינם? הגעתם למקום הנכון באתר שאנחנו הולכים לתת לכם אתם תמצאו את כל המדריכים הכי טובים ויעילים על מנת שתוכלו לאלף את הכלב שלכם בקלות ואפילו בלי צורך במאלף כלבים. 

אז מוכנים? מי אמר שלאלף את הכלב זה משימה קשה... כבר לא מהיום. 

האם אתה מוכן להתחיל לאלף את הכלב או הגור שלך? אילוף נכון וסוציאליזציה הם בין הצרכים הבסיסיים של הכלב שלך. חשוב להתחיל לאמן את הכלב בהקדם האפשרי.

בהתחלה, אילוף כלבים יכול להיראות די מכריע, במיוחד אם זה הכלב הראשון שלך. האמת היא שאילוף הכלב שלך הוא פרויקט גדול מאוד. אם תיקחו את זה צעד אחר צעד, תגלו שהמשימה תהיה הרבה פחות מרתיעה. להלן מידע שיעזור לך להתחיל:

סרטון מוצג

איך לאמן את הכלב שלך לרעוד

התחל תוכנית ציות לכלבים: למד כיצד להציב בסיס בסיסי לפני שתתחיל לאמן את הכלב שלך.

אילוף את הכלב שלך באמצעות משחקים: אילוף הכלב שלך צריך להיות כיף! כולם יודעים שקל יותר ללמוד כשאתה נהנה, אז נסה ליישם כמה משחקים במשטר אילוף הכלבים שלך.

שישה שבועות לכלב מאולף היטב: באמצעות לוח זמנים זה כמדריך, אתה יכול ללמד את הכלב שלך את היסודות תוך כשישה שבועות.

חיזוק חיובי: ישנן דרכים רבות ושונות לאלף כלב, אך רוב אנשי המקצוע בכלבים מסכימים שהדרך החיובית היא הטובה ביותר הן לכלב והן למאלף.

אימון בית ואימון ארגזים

אלא אם כן אתה מתכנן להחזיק את הכלב שלך בחוץ - ורק מעטים מאיתנו עושים זאת כי זה לא מומלץ - תצטרך ללמד את הכלב שלך היכן לחסל. לכן, אילוף בית (נקרא גם פריצת בית או אימון בסיר) הוא אחד הדברים הראשונים שעליכם לעבוד עליהם עם הכלב שלכם. אימון ארגז יכול להיות חלק מאוד מועיל מתהליך האימון. זה כולל אימון בית כמו גם תחומי הכשרה רבים אחרים:

 

אילוף ארגז כלבים וגורים: להלן היסודות לאילוף הכלב או הגור שלך לקבל ואף ליהנות מהארגז. זה לא רק יעזור לפריצת בית, אלא גם ייתן לכלב שלכם מקום משלו.

איך לאלף את הכלב שלך בבית: כשזה מגיע לזה, אילוף בית הוא לא כל כך מסובך, אבל זה לא אומר שזה קל. עקביות וחריצות הם המפתח בתהליך פריצת הבית.

הטלת שתן כנועה/התרגשות בכלבים: אם הכלב שלך עדיין עובר תאונות בבית, ייתכן שזו יותר מבעיה פשוטה של ​​פריצת בית. הכלב שלך עלול להשתין מרוב התרגשות או כדי להביע התנהגות כנועה.


אודות מחבר המאמר

Dogsil

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.