אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמות לילדים ותינוקות

איך בוחרים שמות לילדים? שמות לבנות ובנים?

 

כולם רוצים שם מיוחד שם עם משמעות, שם שילווה את התינוק החדש לכל החיים, איך עושים את זה ומה כדאי לדעת? לפני שאתם בוחרים את השם המיוחד ובעל המשמעות הנה כמה עצות:התאמת שמות- הדבר הראשון הוא לא להגזים, שם שנראה לכם מדהים ומיוחד יכול לגרום לילד לאי נעימויות לכשיגדל, נכון, לא בכל מקרה, יש ילידים שאוהבים להיות שונים ולהתבשם בשם מקורי אבל צריך לזכור שילדים אחרים יכולים להיות קצת לא מנומסים {בלשון המעטה} ולהקניט ילדים עם שמות מיוחדים.מה קורה במקרה של אדם שנפטר?

כל אחד לפי אמונתו, אצל עדות המזרח אין קוראים לתינוק על שם אדם שמת בטרם עת, רק אם האדם נפטר בשיבה טובה, בעדות אשכנז מאמינים שאפשר לקרוא לילד על שמו של אדם שעודו בחיים, אם אתם מאמינים בכך והדבר חשוב לכם מומלץ להתייעץ עם רב המקובל עליכם.

 

עוד המלצה באותו הנושא- אם אתם רוצים להנציח קרוב משפחה, חישבו על הילד, האם זה נכון לילד? האם זה נכון עבורכם? פתרון מומלץ מאוד הוא להוסיף את שם הנפטר כשם אמצעי לתינוק הנולד.

 

יש בינכם מחלוקות? הוא רוצה שם אחר ואת שם אחר? אפשר לחזור לפתרון שהצענו קודם, שם נוסף- שם אמצעי, הדבר החשוב ביותר הוא ששניכם תגיעו יחד להסכמה על השם המתאים ביותר.

 

פירוש שמות- בחרו שמות נעימים אל תנסו להתחכם, אם חשבתם על שם מיוחד בחנו את תגובות החברים ובני המשפחה, חישבו על הילד הוא צריך לשאת את השם במשך כל חייו.

 

שמות לבנים- חפשו רעיונות באתרי האינטרנט והתייעצו עם בני משפחה, בדקו שהשם שבחרתם הוא אכן מתאים ויש לו השפעה חיובית, לעיתים הורים בוחרים שמות מסוימים ובדיעבד הם מגלים שלשם שבחרו יש משמעות אחרת משחשבו.


אודות מחבר המאמר

שמות לתינוקות התאמת שמות נומרולוגיה שמות  www.bname.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.