אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בגדי מעצבים לנשים- בלינקי

 

אם הארון שלך מלא בבגדים ואת בכל זאת לא מצליחה למצוא מה ללבוש – הגעת למקום הנכון! הפתרון הוא לא עוד מכירת חיסול באחת מרשתות האופנה הגדולות, אלא בגדי מעצבים לנשים שמחמיאים למבנה הגוף שלך ומבליטים את היופי הטבעי שלך. את תופתעי לגלות כמה בקלות את יכולה להיראות נפלא, להרגיש נשית ולקבל הרבה מחמאות. אנחנו נסביר כאן איך מרכיבים מלתחה בסיסית קלאסית ושימושית עם בגדי מעצבים לנשים. 

אלו פריטים כל אחת צריכה אצלה בארון?

פריטי מלתחה בסיסיים נבחר בצבעים ניטרליים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה. סביר להניח שיש לך כבר בארון חלק מהפריטים הנחוצים למלתחה קלאסית בסיסית. הפריט הבסיסי הראשון שנמליץ עליו הוא ג'ינס שמשלבים ביומיום עם חולצת טי שירט ניטראלית מחמיאה וסניקרס או נעלי סירה. לטובת מראה מושקע יותר נשלב את אותו הג'ינס ואותה חולצה פשוטה עם בלייזר מחויט ונעלי עקב. ג'ינס אחד שמחמיא לך ואת מאוד אוהבת הוא פריט חובה בכל ארון. שימי לב, הג'ינס לא צריך להיות יקר. 

מה כדאי לקנות אצל מעצבים?

בגדי מעצבים לנשים הם הזדמנות לשלב במלתחה שלך פריטים ייחודיים שאין לכולן. אם נמאס לך לפגוש בכל יום לפחות עוד מישהי אחת שלובשת בדיוק את אותה השמלה – הגיע הזמן להפסיק לקנות בגדים לא איכותיים במכירות חיסול המוניות. בגדי מעצבים לנשים נותנים לך תמורה טובה יותר. אצל מעצבים כדאי לרכוש בלייזר מיוחד, חגורה שמשדרגת ברגע כל שמלה, מכנסיים שחורים מחמיאים, שמלה קלאסית, חולצה מכופתרת. 

מה מאפיין חולצה מוצלחת?

החולצה האהובה עלייך נוחה, מחמיאה וניתנת לשילוב עם פריטים רבים. חולצה מוצלחת תתבסס על בד נעים למגע וגזרה צמודה-רפויה שמחמיאה למבנה הגוף שלך. תמיד כדאי לתת עדיפות לבדים עשירים בכותנה. שימי לב להוראות הכביסה ותימנעי מרכישת פריטים לשימוש חד פעמי. בגדים שלא שורדים אפילו כביסה עדינה לא כדאי לקנות. מלתחה בסיסית תכלול חולצה לבנה, חולצה בצבע אפור, חולצה בצבע שחור, חולצה בצבע כחול, חולצה עם פסים. על כל החולצות להיות נוחות ואיכותיות. את זקוקה לחולצות עם שרוול קצר לקיץ ודגמים דומים עם שרוול ארוך לחורף. 

שמלות ערב מעצבים

יש לך אירוע באופק ואת מחפשת את הדרך להפנות אלייך את כל המבטים? שמלת הערב הנכונה מבליטה את היופי הטבעי שלך, גורמת לך להרגיש נפלא ומבטיחה שיהיה לך נוח במהלך האירוע כולו. השמלה שאת בוחרת ללבוש באירוע מגלה האם את אדם שקט, אדם שאוהב תשומת לב, נועזת, צנועה, חברותית או כזו שמעדיפה להיות לבד. בחירה נכונה תמשוך אלייך את תשומת הלב הרצויה, תספר מי את ותביא אלייך את האנשים הנכונים. 

איך בוחרים שמלת ערב לאירוע?

1. כמה תשומת לב ארצה למשוך? 2. מהו אופי האירוע? 3. האם אני מעדיפה לבוש חושפני או צנוע? 4. מהו הצבע האהוב עלייך? 5. איזה מזג אוויר צפוי? אם מתחשק לך לבחור במראה קלאסי וסולידי (לא מושך הרבה תשומת לב), תבחרי שמלת ערב עם קווי עיצוב נקיים וסולידיים בצבעים של שחור או אפור. המראה הקלאסי הנקי כולל בדים נשפכים, מחשוף צנוע וחיתוכים פשוטים. הדרך להשיג מראה מיוחד גם כאשר בוחרים במראה קלאסי ופשוט הוא שמלות ערב מעצבים.  פנייה אל מעצבים מבטיחה לכם שמלת ערב ייחודית. לא יהיה מצב בו אתם תגיעו לאירוע ותגלו שיש באירוע עוד מישהי שלובשת בדיוק את אותה השמלה. שמלות ערב מעצבים הן בחירה בבדים איכותיים ומראה ייחודי גם כאשר הדגם קלאסי וקו העיצוב נקי ואלגנטי. 

מראה קלאסי אלגנטי שמושך תשומת לב

אם מדובר באירוע חשוב בו את נדרשת למלא תפקיד תרצי לבחור שמלה אלגנטית וקלאסית שמושכת תשומת לב. שמלות ערב מעצבים עם מחשוף קצת יותר עמוק, שסע או תוספת של רקמה ונצנצים יחמיאו לך ולאירוע. מעוניינת במראה נשי וסקסי? שמלת ערב ארוכה או קצרה עם מחשוף עמוק תתאים. הצבע של השמלה משפיע גם כן על כמות תשומת הלב שתקבלי באירוע. 

צבעים של שמלות ערב מעצבים

את הצבע של השמלה נמליץ תמיד להתאים לגוון של העור והשיער. בעלות עור בהיר נראות נפלא עם צבעים כהים. לבעלות עור בגוון כהה נמליץ על שמלות ערב בגוון בהיר בשילוב של אלמנטים מנצנצים. אל תשכחי לשים דגש על בד איכותי ונוחות. אם את אוהבת לרקוד ולהתנועע תבחרי מראש בשמלה שמאפשרת זאת. 


אודות מחבר המאמר

בלינקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.