אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הילד שלך כבר לא צריך לסבול

נכון, יבלות זה מטרד. הן מציקות לנו, מגרדות, כואבות לנו ולפעמים מפרישות הפרשות לא נעימות. גרוע מכך, אלה היבלות אשר מופיעות בפנים. ויתרה מכך, אצל הבן או הבת הקטנים שלכם.

אפשר להגיד שהופעת יבלות זה לא סוף העולם. גם אני חוויתי יבלות בילדותי. הן היו באות והולכות וחייתי עמן בשלום. למעשה, לא נראה לי מעולם שיחייסתי להן כל חשיבות עד לאותו הערב אשר בני בא אלי ושאל אותי על אותן הנקודות שלפתע צמחו על פניו.

באותו הרגע הבנתי שבני "זכה" במה שנקרא יבלות ויראליות ילדים על פניו. בדקתי גם בשאר חלקי גופו אשר למזלי ולמזלו היו נקיים מיבלות.

התקשרתי לייעוץ רפואי און ליין. אשר בו הרופא ראה ואמר שאכן מדובר ביבלת ויראלית ושניתן להסירן באמצעות חנקן נוזלי.

הגענו למרפאה, הרופא שוב הסתכל על אותן היבלות. והתחיל בצריבה עם חנקן נוזלי.

כמה שהילד שלי סבל. כאב לי לראות אותו ככה אבל לפחות ידעתי או יותר נכון האמנתי שאותן היבלות יורדות פעם אחת ולא חוזרות.

תהליך החלמה של יבלות לאחר צריבה בחנקן. הוא תהליך לא נעים בכלל. במיוחד לילד בן 10 שנשאר עם מכתשים מגרדים על הפנים.

לכן, כעבור חודש לאחר שאותם פצעים כבר החלימו, חשכו עיניי. בני שוב הגיע אלי עם דמעות בעיניו ומצביע על היבלות שחזרו על פניו.

התקשרתי שוב לייעוץ רפואי און ליין, הרופא שוב הסתכל והפעם אמר. אני ממליץ על טיפול במשחה או לחלופין הורדה בלייזר.

הטיפול במשחה ביבלות ויראליות הוא טיפול ארוך זמן ושצריך להקפיד על טיפול יומיומי והיגיינה כללית בכל שעות היממה. לכן, לילד בן 10 הטיפול הזה נראה לי קצת מסורבל.

הטיפול בלייזר לעומת זאת הוא טיפול חד פעמי. לעיתים רחוקות מבוצעים 2 טיפולים. וחשוב גם לציין שמבין כל הטיפולים לייזר הוא גם היקר ביותר. אבל, כמובן שלראות את בני עם דמעות של עצב בגלל אותן יבלות ארורות שווה השקעה קטנה בטיפול לייזר להורדתן.

הפחד הכי גדול שלי היה ששוב נתאכזב מהתוצאה. במיוחד שבני שוב עבר תהליך לא נעים לילד בגילו. הטיפול עצמו היה קצר, בערך 15 דקות. קצת צרב לו אבל הוא עבר את זה בשלום. הוסבר לנו בסוף התהליך שחשוב לא לקלף את הגלדים שיווצרו במקום היבלות. ושעד שבועיים \ שלושה הילד כבר יראה את התוצאות.

אני חייב לציין, מעולם לא הייתי סקפטי כל כך לגבי טיפול להסרת יבלות בפנים. במיוחד אחרי האכזבה בטיפול עם חנקן. אבל ייאמר לזכות קרני הלייזר שהן עשו את העבודה. אחרי קצת יותר משבועיים כל הגלדים החלימו ונשרו. לבן שלי נשאר עור חלק ובריא. הוא רץ משתולל כמו כל הילדים. בלי אותן יבלות בפנים.


אודות מחבר המאמר

באהבה :) לרשות הציבור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.