אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קונדילומה – מה שלא מספרים לכם..

לקום בוקר בהיר אחד ולגלות יבלות על איבר המין. לא הייתי מגדיר את זה כמאורע משמח. אז לאחר שלב הלחץ, ההיסטריה וההתבוננות החוזרת על אותן היבלות. השלב הבא זה לחקור את התופעה...

אכן, לא חסר חומר על גבי הרשת בכל הנושא של יבלות על איבר המין, חלקו מאופיין כרפואי מקצועי וחלקו מאופיין כחומר שיווקי (בעל מניע כלכלי). ואכן, המצב השורר הוא שלאחר קריאה רבה באתרים רבים. אתה מוצא את עצמך יותר מבולבל מאשר נקודת ההתחלה בה היית.

האבסורד הוא, כאשר אתה בא לקבוע תור לרופא עור (מה שיכול לקחת חודשים רבים לצערנו), גם בפגישתך עם הרופא לא ינודב לך יותר מידי מידע. אפשר להבין את הרופאים, יבלות על איבר המין, מאופיינות כלא מסוכנות, לא מהוות בעיה רפואית ובהגדרתם הן מוגדרות במטרד אסתטי גרידא. הרבה מטופלים מציינים, כאשר הם כבר עומדים מול רופא העור במכנסיים מופשלות. המבט לו הם זוכים הוא בדרך כלל מבט אדיש, לקוני ללא כל אמפתיה מצד הגורם המטפל.

נכון, בא לכם לצעוק. אתם מעוניינים להיפטר מאותן היבלות כמה שיתר מהר ויפה שעה אחת קודם. אך עליכם להבין, לרופא העור בקופה אין לו יותר מידי כלים לטפל \ לעזור לכם. זהו מעין סוד גלוי אשר רוב רופאי העור יסכימו על כך. למעט טיפול של צריבה בחנקן (ללא מומלץ) ומשחות מסוימות (גם כן, לא מומלץ). אין לרופאים בקופות החולים איך לעזור.

אז מי כן יכול לעזור? קודם כל אתם חייבים להבין, אותן היבלות הן לצערנו לא דבר שניתן לטיפול באיזה כדור פלא או משחת קסמים. היבלות על איבר המין ידועות בעקשנותם ובהתפשטותם המהירה. הטיפול בהן אורך זמן ומצריך עקשנות והתמדה. מעבר לזה הטיפול בהן הוא כנגד הנגיף בגופכם (נגיף הפפילומה האנושי – HPV). כך, שגם לאחר שכבר הצלחנו להסירן, נגיף הפפילומה קרוב לוודאי עדיין יהיה נוכח בגופכם עד אשר יצליח (יחד עם המערכת החיסונית שלו) להתגבר עליו. דבר זה לידיעתכם אורך זמן (לפי הידוע כיום, בין שנה ל4 שנים).

העזרה הכי טובה היא קודם כל לא להיכנס לסטרס (לחץ), לאחר שנרגענו, לקחת בחשבון שקיים טיפול יעיל כנגד אותן היבלות.

לייזר. טיפול בלייזר להסרת יבלות באיבר המין נמצא כטיפול היעיל והאיכותי ביותר להסרתם. הטיפול עצמו לא נחשב זול. אך לשקט הנפשי ולהחזרת הביטחון העצמי. המחיר שווה את המאמץ.

אז מה לא מספרים לכם.. הטיפול ביבלות על איבר המין לעולם לא יסתכם בטיפול אחד!! ישנו מספר לא מועט של קליניקות לטיפול ביבלות על איבר המין. אך גם כאן לצערנו, יש כאלה המנצלות את המצב אליו נקלעתם. וזאת לטובתם הכלכלית. שוב פעם נזכיר לכם, טיפול בלייזר (וגם כל טיפול אחר) להסרת יבלות באיבר המין, לא מסתכם בטיפול אחד (ולרוב גם לא בשתיים). כך, כאשר אומרים לכם שעלות טיפול אחד הוא כמה אלפי שקלים. קחו בחשבון שגם לאחריו תצטרכו עוד טיפול אשר גם לאחריו עוד טיפול. ככה, שבסופו של דבר תמצאו את עצמכם מוציאים אלפי שקלים בסך הכל. טריק נוסף הוא ייקור הטיפול הראשון (בדרך כלל מעל אלף ₪) ולאחריו כל טיפול בעלות של מאות שקלים. אין לכך שום הצדקה, שכן מספר היבלות על איבר המין משתנה לא באופן קבוע. ייתכן מצב שהסרתם 2 יבלות בטיפול הראשון וחודש לאחר מכן צצו לכם 4. כך שגם מי שקובע את מחיר הטיפול להסרת קונדילומה לפי כמות היבלות חוטא לאמת. לסופו של עניין, לדעתנו, מה שחשוב לכם הוא למצוא קליניקה אשר נותנת מחיר קבוע לכל טיפול וללא קשר לכמות היבלות אשר הופיעה אצלכם. דרך אגב, באם לא אמרנו לפני. לאותן היבלות על איבר המין יש שם – קונדילומה נקווה שלא תכירו, אבל אם וכן אז החדשות הטובות שיש לזה טיפול כאמור, הסרת קונדילומה בלייזר.


אודות מחבר המאמר

באהבה לרשות הציבור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.