אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מטרות ויעדים ביחסי ציבור

האם יש לך יחסי ציבור אפקטיביים? האם החברה שלך זוכה לחשיפה שמביאה לתוצאות? אין ספק כי משרד יחסי ציבור שמעניק ללקוחותיו תוצאות אפקטיביות הינו משרד שיודע להגדיר מטרות ומדדים להצלחה ובנוסף נותן תחושה אמיתית ללקוח כדי ידע ויבין כי "מזיעים" עבורם. משרד יחסי ציבור מסוג זה יודע לתרגם את החשיפה לתוצאות.

כיום, פעילות יחסי ציבור במשרדי כוללת ניתוח מעמיק של צורכי הלקוח, הצגת מטרת על מוסכמת מראש וכן שורה של מטרות נוספות ויעדים להשגה באמצעות יחסי ציבור.

על פי השיטה הבלעדית שפותחה במשרד רונן הלל יחסי ציבור, מדדי ההצלחה של יחסי הציבור הם רשימה שקופה ומוסכמת מראש עם הלקוח. הרשימה כוללת תכנון מדוייק וקפדני של הבמות התקשורתיות שבהן נשאף להופיע, לוח זמנים מוגדר מראש ותיאום ציפיות.

למדדי ההצלחה אני נוהג לצרף ניתוח מקצועי שמעריך את סיכויי ההצלחה ואת פוטנציאל המימוש/קיימות שלהם בתקשורת. כלומר, אני נוהג להמחיש ללקוחותיי מה יקבלו כבסיס במסגרת יחסי הציבור, מה יחשב להצלחה קמפיין יחסי ציבור ומה יהפוך את התוכנית להישג מעולה. בדרך זו של שקיפות מול הלקוחות מתקבלת תמונה ברורה ובריאה.

ביחסי ציבור ובמתן שירות לקוחות קטנים כגדולים, אני מאמין בדרך של עשייה ויוזמה ללא הפסקה.  חשוב לשתף את הלקוח במהלך ובהצלחה, אך גם לשתף בעשייה ולדווח גם על מהלכים שלא הצליחו.

תקשורת טובה עם לקוחות גורמת להם להפוך לשותפים אסטרטגיים ולשגרירים וכך בעצם ניתן להתחבר ללקוח, לחברה או למותג וליצור תקשורת טובה ויחסי ציבור אפקטיביים.

 ואם הזכרנו יחסי ציבור נחזור ונזכיר כי יחסי ציבור זהו הכלי האפקטיבי והאמין ביותר ליצירת דעת קהל, להנעה לפעולה, ליצירת תדמית חיובית ולהעלאת המודעות. משרדינו מציע כלים, ידע וניסיון רב להשגת המטרה, על ידי שימוש בשורה של אמצעים המובילים לחשיפה רחבה בתקשורת רב ערוצית. אנו מתמחים בפניה אפקטיבית לתקשורת המונים, נוגעים ישירות בקהלי היעד ופועלים להשגת המוניטין הרצוי.


אודות מחבר המאמר

רונן הלל, מנכ"ל ובעלים של משרד רונן הלל תקשוןרת ויחסי ציבור. מומחה בהחדרת במינוף והחדרת חברות ומותגים.

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור  זוכה פרס האריה השואג 2009

 

מוזמנים לבקר באתר החברה: http://www.ronenhillel.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.