אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השקעות נדל"ן קטנות - סוגי נכסים ושלבים בדרך לעסקה

השקעות נדל"ן קטנות הן דרך מצויינת לגוון את תיק ההשקעות שלך ולייצר הכנסה פסיבית.

סוגי הנכסים העיקריים שניתן להשקיע בהם הם:

דירות להשקעה

דירות להשקעה מוגדרות בדרך כלל כיחידות מגורים המוחזקות כהשקעה ולא כבית מגורים. לרוב יהיו באיזורי הפריפרייה בעלי פוטנציאל השבחה גבוה ובמקומות מרכזיים.

נדל”ן מסחרי להשקעה

נדל"ן מסחרי להשקעה הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להשקעת נדל”ן קטנה. המחיר המשוכלל יחסית נמוך בשל שטחי מסחר קטנים (משרד לצורך הדוגמה). זו יכולה להיות דרך טובה לגוון תיק ולהגדיל את תשואת התשואות.

קרקעות להשקעה

קרקע להשקעה היא אחד מסוגי הנכסים הטובים ביותר שיש בשוק של היום. זהו אחד הנכסים הבודדים שיכולים לספק לך גם שבח הון עצום וגם הכנסה.

למאמר השלם על - השקעות נדל"ן קטנות

 

מהם הצעדים בדרך השקעות נדל”ן קטנות?

הצעד הראשון הוא למצוא את הנכס המתאים. אתה צריך לחפש נכסים שיש להם איזשהו ערך בסיסי או פוטנציאל שאתה יכול לראות. נכסים שמגיעים עם ערבות כלשהי, כמו שוכר שמשלם את המשכנתא, נוטים יותר להיות שווים את ההשקעה.

השלב הבא הוא לנהל משא ומתן עם המוכר על המחיר ותנאי הרכישה והמכירה. תצטרכו להחליט אם ברצונכם לקנות אותו כעסקה במזומן או לקחת הלוואה מבנק או מלווה אחר.

לאחר שסיכמתם על המחיר, תצטרכו לקבל מימון מהמלווה שלכם (בנק, לצורך העניין) לפני שתבצעו את רכישת הנכס.

 

מסקנה: חופש כלכלי מתחיל בהשקעות קטנות בנדל"ן.

לסיכום, חופש כלכלי הוא פריבילגיה שאין להרבה אנשים. זה לא קשור רק לכסף או כמה אתה מרוויח, זה קשור לכוח להחליט מה אתה עושה עם החיים שלך. השקעות נדל"ן קטנות היא אחת הדרכים להשיג חופש מסוג זה מכיוון שניתן לעשות זאת בזמנך ובתקציב קטן.

 

בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

המאמר באדיבות Nadlan4You

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.