אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השכרת ציוד לאירועים קטנים

מציאות הקורונה גרמה לאנשים רבים לחגוג אירועים קטנים ומצומצמים בקרב משפחה וחברים קרובים. האירועים הללו נערכים בדרך כלל בבתים או חצרות, כך שנוצר חיסכון כספי ניכר מעלויות המקום ומספר האורחים המצומצם.  ועובדה זו גורמת לעיתים קרובות להשקיע באירוע יותר ולהביאו לגבהים חדשים.

יתרונות השכרת ציוד לאירועים קטנים

אירועים קטנים בדרך כלל נעים בין אירועי בוטיק מצומצמים, לבין אירועים של כמה עשרות מוזמנים.

למרות כשמדובר באירוע קטן, אין הדבר אומר שיש להקל ראש בארגונו או בהפקתו, אנשים רבים אשר עורכים אירועים קטנים, משקיעים בהם הרבה יותר, מכיוון שהם נחשבים כיוקרתיים יותר.

מכיוון שבאירוע קטן נזמין לרוב אורחים מן המעגל הקרוב יותר אלינו, נרצה להעניק להם חוויה מן המעלה הראשונה וזאת ניתן לעשות בין היתר על ידי השכרת ציוד לאירועים קטנים, אשר מביאה לידי ביטוי את הפרטים הקטנים אותם נרצה להדגיש במסגרת האירוע, לדוגמא: כלי הסבה יוקרתיים, עיצוב שולחנות ייחודי, יחד עם נוחות מקסימלית.

בהמשך לכך, גם כאשר תבקשו לערוך אירוע חיצוני (בחצר, ביער, על חוף הים וכדו') או במקרים של הפקת אירועים ביתיים, לא תמיד יש לכם בנמצא את כל אשר אתם זקוקים לו כדי להפיק את האירוע: כלי אוכל, מקומות ישיבה, פתרונות הצללה/חימום ועוד.

חלק בלתי נפרד מן היוקרה של האירוע והמיתוג שלו כחגיגה אקסקלוסיבית, הוא האחידות בעיצוב – הבאה לידי ביטוי הן בפרטים קטנים כמו צבעי הטקסטיל, המפות והמפיות והן בפרטים גרנדיוזיים כגון סידורי פרחים, זרי בלונים וכדומה.

השכרת ציוד לאירועים קטנים מאפשרת לכם ליצור את האחידות המיתוגית הזו ולהעניק לאורחי האירוע היוקרתי חוויה אסתטית, שתגרום להם לזכור את האירוע שלכם זמן רב.

היכן ניתן למצוא שירותי השכרת ציוד לאירועים קטנים?

ישנן חברות שונות העוסקות בתחום השכרת ציוד לאירועים קטנים ולכן, ההמלצה היא לבחור מביניהן, בהתאם למספר שיקולים:

 

  1. המבחר של הציוד. כדי להפוך את התכנון הלוגיסטי של האירוע לפשוט וקליל, מומלץ למצוא חברה המציעה השכרת ציוד לאירועים קטנים תחת קורת גג אחת. כך לא תצטרכו להתנהל מול ספקים שונים ולייצר לעצמכם עוד עבודה.
  2. איכות הציוד. ככל שספק הציוד מחזיק במגוון גדול יותר של ציוד לאירועים, כך תוכלו למצוא פתרון המותאם יותר לצורכיכם, החל ממגוון רחב של שולחנות וכסאות, כלי אוכל, ציוד נלווה ועוד. כמו כן, בבואכם לבחור ספק בידקו את איכות הציוד, תקינותו ומצבו, שכן, ציוד מיושן, שרוט ו/או מלוכלך וכו', מעיד על תחזוקה נמוכה ובודאי לא מתאים ויזאולית לאירוע ולחווית האירוח שלכם.
  3. המחיר של הציוד. כל חברה בתחום השכרת ציוד לאירועים קטנים מתמחרת את השכרת הציוד בהתאם למה שנכון לה ולכן, מומלץ לעשות סקר שוק ולבחור במי שמציע השכרת ציוד לאירועים קטנים המחירים העומדים בתקציב שלכם.
  4. שירות לקוחות זמין ואדיב. זהו היבט בלתי נפרד מהתחום של השכרת ציוד לאירועים קטנים, שכן הפקת אירוע, גם אם הוא קטן, מצריכה הרבה השקעה וכרוכה בלא מעט סידורים. חברה המציעה השכרת ציוד לאירועים קטנים ביחד עם שירות לקוחות לבבי ואדיב, תוכל להוריד מכם הרבה מהלחצים הקשורים לאירוע.

עיצוב אירועים קטנים

בחירה מוצלחת של ספק השכרת ציוד לאירועים קטנים באה לידי ביטוי מעבר לכל האמור לעיל, גם במגוון השירותים שהוא מספק תחת קורת גג אחת, וזאת מהסיבה הפשוטה שאם הינכם זקוקים לשירות שכזה, הרי רצוי שתקבלו את כל הדרוש במקום אחד, ובנושא זה, ברצוננו להדגיש גם את נושא עיצוב האירועים. חברות רבות אומנם יספקו ציוד לאירוע שלכם, אך אינן מחזיקות במעצבות/מעצבים. נושא זה יכול להיות מאוד רלוונטי אם וכאשר תבקשו סיוע בעיצוב האירוע, תוך יצירת האווירה הנדרשת!


אודות מחבר המאמר

שירן אירועים, מתמחה בהשכרת ציוד לאירועים ובדגש על השכרת ציוד לאירועים קטנים ואירועי בוטיק עם כלי אוכל מובחרים, ריהוט מפואר ועיצוב שולחנות שעושה תיאבון לאורחים.

טלפון: 072-2136633

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.