אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בגדי הריון ופריטי חובה שכל הריונית צריכה לקראת הקיץ!

אתן מריחות את זה? את האביב המתקרב? את עונת הקיץ המרעננת שמתקרבת בענק? 

אמנם עדייi קר בחוץ אבל זה הזמן להתכונן ולהצטייד בכל מה שחם, נוח וטרנדי לקראת הקיץ הקרוב! כל אחת רוצה להיראות במיטבה תמיד ובמיוחד בתקופת ההריון.

אז איך מתכוננים לקיץ? אילו בגדי הריון הם חובה בארון שלך? מתחילים!

  1. בגדי בייסיק - הריון, כידוע לכולם, נמשך 9 חודשים בלבד ולכן בגדי הריון בייסיק טובים ואיכותיים מאפשרים לכל הריונית לגוון את הלבוש היומיומי בפריטים צבעוניים תוך שימוש בפריטי בייסיק כבסיס.

הנה מספר דוגמאות:

למה טייץ הריון נחשב כפריט חובה בארון של כל הריונית? המבנה שלו, ההתאמה לבטן הגדלה, הבד ממנו הוא עשוי - הכל תפור ומעוצב במיוחד לתקופת ההריון ולכן גם אם העלות גבוהה יותר מטייץ רגיל, זה בגלל שזה מוצר אחר לגמרי. 

עוד פלוס נהדר בקניית חולצת הריון שהרבה פעמים ניתן להמשיך ללבוש אותה בתור חולצת הנקה, נפלא ושימושי לכל אמא בתחילת דרכה.

שוב, כשאת אישה בהריון, נוחות היא מעל הכל, אף אחת לא רוצה להתפשר על הנוחות והאיכות אבל כל אחת רוצה להיראות במיטבה. לכן, בגדי ים הריון היום מגיעים בצבעים כל כך יפים ובעיצובים שהופכים את חווית הקנייה והבילוי איתם לכיף גדול. 

האם שווה להשקיע את המחיר הנדרש על בגד ים להריון לתקופה יחסית קצרה? זה מסתכם תמיד בעלות מול תועלת, כל אישה מחליטה עבור עצמה אבל חשוב לזכור שבגדי להריון הוא פריט לבוש בפני עצמו המתאים למבחר מידות ואינו מעוצב כמו כל בגד ים.

 

ולסיכום: הטיפ החשוב ביותר עבור כל אישה הריונית הוא שהבגדים בהריון, כמו בשגרה, הם הדרך שלך להתבטא, להביע את מי שאת ולהנות מהצבעים והסטייל שאת אוהבת. אל תתפשרי, תדאגי לעצמך עם בגדי הריון נוחים ומעוצבים!


אודות מחבר המאמר

רותם,מאמושקה - חנות בוטיק לנשים ונשים בהריון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.