אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדפסת PVC

מתמחים בהדפסת לוחות PVC איכותיים ללקוחותינו. מהו PVC? מדובר בעצם בחומר מוקצף עם פני נייר המורכב מקצף פוליסטירן יחד עם נייר מצופה חימר בצבע לבן. בעת הרכישה אצלנו שימו לב כי ציפוי לוח ה-PVC קיים בשלושה עוביים שונים 1/8, 3/16 ו-1/ 2. אם ברצונכם לשנות את עובי לוח ה-PVC,  תוכלו להזמין מאיתנו את הגודל הרצוי לבחירתכם.

הדפסת PVC היא התצוגה היעילה הטובה ביותר לתמונות אטרקטיביות. זוהי דרך חסכונית ויצירתית להציג או להדפיס פוסטרים או אפילו שילוט מותאם אישית. למה להוציא סכום גדול לעיצוב החדר שלך כשפיקסלים מספקת אותו במחיר סביר? התמונות באיכות מעולה על לוח PVC בעזרת חומרים ברמה מקצועית אשר יעניקו מראה מדהים. הדפסת לוחות PVC היא שירות מבוקש מאוד של Pixelim. אתה יכול גם להיעזר בשירותים באינטרנט. אנו אפילו מספקים שירותי משלוח מהירים.

הדפסת PVC דורשת טכנולוגיה ודיוק מתקדמים. תהליך ההדפסה המלא הוא עדין מאוד. הצוות המנוסה והמיומן ושירותי ההדפסה האוטומטיים מציעים הדפסת PVC מוקצף במחירים נוחים. אתה אפילו יכול אפילו לבקש להדפיס את התמונות או הטקסטים משני הצדדים. הטכנולוגיה המתקדמת משמשת להדפסת הטקסט או התמונות שלך על לוח PVC. זה נעשה על ידי הזנת מידות הקלט, בחירת הצבע והעיצובים שלך כדי להכין את הדפסת לוח ה-PVC שלך המותאם אישית עבורך . אתה יכול אפילו לבחור בין אפשרויות גימור שונות למשל; לולאות, פינות חתוכות או עגולות ואפילו עם דוגמת חורים. אנו שואפים מאוד ליצור את הדפסת ה-PVC שתמיד חלמת לקבל.

על ידי הדפסת PVC תוכלו להרכיב בקלות תמונות צבעוניות או תצוגות אטרקטיביות על לוחות PVC, והם יישארו עמידים במשך תקופה ארוכה. תהליך הדפסת PVC שנעשה על ידי Pixelim מספק הגנה מפני לחות בשל החומרים האיכותיים שבהם נעשה שימוש. אתה יכול לפנות אלינו כדי לקבל מידע על תהליך ההרכבה. זה ייתן לך מושג למה התהליך כל כך פופולרי. הם משלימים את אמצעי הפרסום שלנו כמו באנרים ויניל, מדבקות רשת, מדבקות ויניל וכו'.

אנו מציגים את יצירות האמנות שלך על לוחות PVC בצעדים מהירים. ספק לנו את הפרטים הבסיסיים שאתה מעוניין שיופיעו על ה-PVC שלך ואנו נתאים את המחיר בהתאם לגודל לוח ה-PVC. חברת Pixelim תספק לכם את העיצובים המושלמים וזה בהחלט יהיה במסגרת התקציב שלכם.

 

מכיוון שהחומר של לוחות ה-PVC הללו הוא קל מאוד במשקל, אתה יכול בקלות להזיז ולנייד אותם ממקום למקום ומכאן שהם אופציה קלה לשימוש בתערוכות, מצגות עסקיות וכו' על מנת למלא את צרכי השוק. אתה יכול לתלות הדפסת PVC זו או אפילו להניח אותה על שולחן החדר שלך או גם להשעין אותה על הקיר שלך אם גודל הלוח גדול ותהליך ההתקנה קשה.


אודות מחבר המאמר

תומר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.