פייסבוק, שנמצאת בבעלות Meta, היא רשת שמציעה הרבה אפשרויות למשתמשים שלה. במדריך זה נראה לך כיצד ליצור את חשבון הפייסבוק שלך צעד אחר צעד, להגדיר את כל האפשרויות שלך כדי להפיק ממנו את המרב.
יצירת חשבון פייסבוק היא הצעד הראשון להתחיל שיווק בפייסבוק ולקדם את המותג שלך, אז בואו נתחיל!
עבור אל www.facebook.com
הזן את שמך, כתובת הדואר האלקטרוני או מספר הטלפון הנייד, הסיסמה, תאריך הלידה והמגדר שלך. אם המערכת מציינת שהסיסמה שלך אינה מאובטחת מספיק, נסה להוסיף תווים נוספים או לשלב אותיות רישיות וקטנות.
לחץ על צור חשבון (זכור שעליך להיות בן 14 לפחות כדי לעשות זאת).
לבסוף, יהיה עליך לאשר את כתובת הדוא"ל או את מספר הטלפון הנייד שהזנת קודם לכן. כדי לאשר את הודעת הדוא"ל, לחץ או הקש על הקישור בדוא"ל האישור שאתה מקבל. כדי לאשר את מספר הטלפון הנייד, עליך להזין את הקוד שקיבלת ב- SMS בתיבה אשר, שיופיע בעת הכניסה
הדבר הראשון שתצטרך לעשות כדי ליצור חשבון פייסבוק הוא להתקין את אפליקציית פייסבוק בטלפון הנייד שלך. כדי לעשות זאת, עבור לחנות האפליקציות המתאימה (App Store עבור iPhones ו- Google Play עבור טלפונים אנדרואיד), למצוא את היישום של פייסבוק ולהוריד אותו.
אם יש לך בעיות מקום בטלפון הנייד שלך, אתה יכול להוריד את Facebook Lite, שהיא גרסה מופחתת של אפליקציית פייסבוק. ההתקנה אורכת הרבה פחות זמן, אך שומרת על אותן פונקציות בסיסיות כמו היישום הרגיל.
לאחר שהורדת והתקנת את היישום, פתח אותו. במסך הבית, ולחץ על צור חשבון פייסבוק.
לאחר מכן לחץ על הבא.
הזן את השם הפרטי ואת שם המשפחה שלך.
הזן את תאריך הלידה שלך.
הזן את המין שלך.
הזן את מספר הטלפון הנייד שלך לאימות.
בחר סיסמה.
לבסוף, לחץ על רישום. אם קיימת בעיה בסיסמה שלך, המערכת תבקש ממך לחזור ולשנות אותה.
וזהו זה! היישום ייכנס באופן אוטומטי. אתה יכול להגיד לו לזכור את הסיסמה שלך, כך שתוכל להתחבר על ידי נגיעה ביישום, מבלי לרשום את הפרטים שלך בכל פע
אם ביצעת את השלבים שלעיל, כבר הצלחת ליצור חשבון פייסבוק משלך. ברוך הבא! בואו נראה כיצד להשתמש ברשת חברתית זו ולנצל את האפשרויות השונות שהיא מציעה.
חשבון הפייסבוק שלך הוא כמו מכתב היכרות מקוון, המשמש כדרך למשתמשים אחרים למצוא אותך. לכן, לאחר יצירת החשבון שלך, הדבר הבא שאתה צריך לעשות הוא להתאים אותו אישית.
ראשית, שנה את הפרופיל ואת תמונות הנושא שלך, מכיוון שהן הרכיבים הגלויים ביותר.
עיקר הרשת החברתית היא לראות מה אנשים אחרים מפרסמים ולשתף תוכן משלך. לשם כך, יש לך אפשרויות שונות.
הוספת חברים היא צעד בסיסי. בניגוד לרשתות אחרות שבהן אתה עוקב אחרי זרים, בפייסבוק זה אופייני להוסיף רק אנשים שאתה מכיר לאנשי הקשר שלך. לשם כך, בצע את הפעולות הבאות:
באפשרותך גם למצוא חברים על-ידי העלאת אנשי הקשר שלך מהטלפון הסלולרי שלך או על-ידי שימוש בתכונה 'אנשים שאולי אתה מכיר', שם הם יציגו בפניך הצעות של אנשים שאתה עשוי להכיר.
אפשרות נוספת להציג פוסטים ולשתף אותם היא להצטרף לקבוצה. בפייסבוק יש קבוצות הקשורות לנושאים רבים ושונים עם שלוש רמות שונות של פרטיות:
לבסוף, ניתן גם לצפות בתוכן ציבורי דרך דפי אוהדים. באפשרותך לראות את הפרסומים בדף על-ידי הזנתם ישירות או על-ידי לחיצה על לייק או עקוב כדי שיופיעו בסעיף החדשות שלך.
דפי פייסבוק משמשים לקידום חברות ומותגים, אך אתה יכול גם להשתמש בהם כדי ליצור קשר עם מעריצים אחרים של אמן, לקדם את האתר או הבלוג שלך, או ליצור קהילה סביב נושא שמעניין אותך. כדי ליצור דף עסק משלך בפייסבוק, בצע את השלבים הבאים.
מעבר לדף יצירת הדף: www.facebook.com/pages/create/
בחר את סוג הדף שברצונך ליצור. ישנן שש קטגוריות בסך הכל: מקום מקומי או עסק, חברה, ארגון או מוסד, מותג או מוצר, אמן, קבוצת מוסיקה או דמות ציבורית, בידור סיבה או קהילה. שלך לא יכול להתאים באופן מושלם לסוגים אלה, אבל אל תדאג: לבחור את אחד שעובד הכי טוב.
בחר את שם הדף שלך. זהו צעד חשוב מאוד, שכן שם הדף הוא מה שמאפשר לאנשים אחרים למצוא אותו. כדי לעזור לך לבחור שם טוב, תוכל לחשוב כיצד תחפש דף בנושא זה.
בחר את הפרופיל ותמונת הנושא. כדי לגרום להם להיראות טוב, ודאו שיש להם את הממדים המומלצים: 180 x 180 פיקסלים לתמונת הפרופיל ו-851 x 315 פיקסלים לתמונת הנושא. בהמשך תוכל לחזור לאפשרות זו ולבחור מצגת שקופיות או סרטון וידאו עבור תמונת הנושא שלך.
בחר אם ברצונך להשיב באופן אוטומטי להודעות שנשלחו אליך על-ידי משתמשים אחרים.
השלם את המידע בדף שלך. כאן יש לך ארבע קטגוריות שונות למלא: כללי, איש קשר (טלפון, אינטרנט, דוא"ל וקישורים קשורים), מיקום (רק עבור עסקים עם מיקומים פיזיים) ולוח זמנים.
התאם אישית את הכרטיסיות המוצגות בדף והוסף לחצן קריאה לפעולה, לדוגמה, כך שמשתמשים יוכלו ליצור איתך קשר או להוריד את היישום שלך.
עם זאת, תוכל ללמוד כיצד ליצור דף עסקי לאחר שתיצור חשבון פייסבוק בעצמך.
יש לך את זה! הדף שלך מוכן להצגה לעולם. כדי לקבל יותר עוקבים וליצור קהילה, זכור שחשוב לפרסם תוכן לעתים קרובות: קישורים, תמונות, סרטונים וכו '. חשוב מאוד גם להגיב לתגובות והודעות מהעוקבים שלך.
קרית טק