אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

5 יתרונות למעבר לצפון הארץ

הרצון לרכוש דירה ולגור בה הוא חזק מאד בקרב הישראלים ולכן רבים מהם בוחנים כמה וכמה אופציות כדי להגיע אל המנוחה ואל הנחלה.

רכישת דירה למגורים

החלום של קניית דירה מדרבן את הצעירים לחפש מקומות זולים ואיכותיים וכך הם מגיעים לבחון כמה אופציות בצפון. בשנים האחרונות יש תנופת בנייה משמעותית בצפון וערים רבות קלטו לשטחן כמויות גדולות מאד של תושבים, אשר קנו דירות בשכונות החדשה שבזכותן גדל באופן משמעותי השטח של העיר. זה קורה בעפולה, שלומי, מעלות, נהרייה וערים נוספות בצפון.

כל אחת מהשכונות הללו תוכננה מהיסוד על ידי גורמים מקצועיים ביותר, אשר חשבו על רעיונות מקוריים ויצירתיים כדי שתהיה זו שכונה שיש בה את כל מה שצריכה המשפחה הממוצעת. סביבות המגורים החדשות הן יפהפיות ומטופחות, יש בהן כבישי גישה רחבי ידים, מדרכות נוחות, שבילים לאופנים ופארקים ירוקים.

המתכננים דאגו שיהיו גם גני ילדים ובתי ספר איכותיים בתוך השכונה או בסמוך אליה, שירותי קהילה כמו קופת חולים, מרכזים מסחריים ועוד. בדרך זו התושב מקבל את רוב המעטפת בתוך השכונה ואין לו כמעט צורך לצאת מחוצה לה לסידורים שונים.

כאשר מחירי הנדל"ן זולים ויש את כל היתרונות הנוספים, הדבר מעניק ערך מוסף לכל משפחה ולכן היא עוברת צפונה.

שכירות זולה יותר מהמרכז

מי שמעוניין לשכור דירה כיוון שהוא לא מעוניין להתחייב לסכומים כספיים גבוהים באמצעות משכנתא, מחפש דירות למכירה בקרית ים, או באחת הקריות הסמוכות וזאת לאור הקרבה לים. תושבים רבים רוצים ליהנות מהבריזה בשעת בין הערביים, מהאפשרות להתאמן על חוף הים והאופציה להשתכשך במים המלוחים כמעט בכל יום. זו הסיבה שאדם זה מחפש דירה להשכרה בגודל הנחוץ לו ולמשפחתו וכך נהנה מהעובדה שהוא שיפר את איכות המגורים שלו.

הנוף המרהיב בצפון

בכל אזור שבו גרים או מטיילים בצפון, נהנים מנופים מרהיבים וייחודיים. אוהבי הטיולים מחליטים לגור בנקודה מסוימת בצפון כמו לדוגמה באחת הערים המרכזיות, במושב או בקיבוץ. באמצע השבוע ובעיקר בסופי השבוע הם מתאמים טיולים בצפון, כיוון שיש המון מה לראות בו ולכן הם נהנים לנסוע פעם לאצבע הגליל, פעם לגליל המערבי, לסובב כנרת, רמת הגולן ולנקודות רבות נוספות.

האוויר הנקי והצח במיוחד באזורים המטופחים יוצר המון שלווה ורוגע בכל משפחה ומחיים מלאים במתח במרכז, הם מגיעים לשקט ולפסטורליות של הצפון.

חיי קהילה תוססים

למיקומים החדשים בצפון מגיעות משפחות איכותיות מכל הארץ ולכן עם הזמן מתפתחת קהילה תוססת ופעילה שמוסיפה המון אושר למשפחות הללו.

מקומות עבודה בצפון

לאחרונה הוקמו בצפון מתחמי הייטק ולכן חברות רבות שכרו או קנו שם משרדים. התושבים החדשים מוצאים תעסוקה בצפון, או עובדים מהבית, כי אין זה משנה היום מהיכן עובדים.

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

טל קישון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.