אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לא רק בחדר הכושר ! כיצד תוכלו להתאמן בכל מקום

 

אופציות לביצוע אימוני כושר

בשנים האחרונות אפשר לראות במקומות רבים ברחבי הארץ מתקני כושר ציבוריים אשר נגישים לציבור לאורך כל שעות היממה. אופציה זו היא אידאלית עבור מתאמנים רבים שאינם מעוניינים להיות מוגבלים בשעות מסוימות של פעילות בחדר הכושר ואינם מסוגלים לשלם עבור שירות זה שהוא יקר ולכן הם מעדיפים למצוא פתרונות חינמיים שפעילים כל הזמן.

מתקני הכושר הללו ממוקמים בסמוך לפארקים מרכזיים, בחוף הים, במרכזי השכונות ועוד. יש סוגים שונים של מתקני כושר חדשניים, אשר לכל אחד מהם יש ייעוד. המתאמנים מכירים לאט לאט את כל סוגי המתקנים ובונים לעצמם את המסלול היומי המועדף עליהם אשר מתמקד בצורך שלהם. לדוגמה הם יעבדו במתקנים שמשפרים את סיבולת לב ריאה, את השרירים בגפיים וכו'.

כך המתאמנים תוחמים לעצמם זמן ועוברים ממכשיר למכשיר, בכל אחד מהם הם מתאמנים כמה דקות וממשיכים הלאה. בסופו של דבר הם מוציאים המון אנרגיה, מזיעים המון ומרגישים שהוציאו המון קלוריות וכך הם ביצעו את כל המעטפת הנדרשת גם ספורט וגם איבוד של קלוריות.

אימוני כושר בפארק

בשנים האחרונות נכנסו לתחום הכושר רצועות TRX שאפשר באמצעותם לבצע פעולות רבות בתחום הכושר הגופני. זו הסיבה שספורטאים רבים בוחרים להימצא בפארק הגדול ושם בין העצים להתאמן באמצעות הרצועות הללו על פי דרגת הקושי שמתאימה להם. כשהם משפרים את היכולות שלהם, הם עוברים לרצועות מתקדמות ולדרגת קושי גבוהה יותר וכך נהנים מאד מכל אחד מהאימונים.

הליכה וריצה בכל מקום ובכל זמן

הספורט הקליל והבלתי תלוי הוא הליכה וריצה. כשרוצים לצאת לאימון כי יש פנאי, נועלים נעלי ספורט ויוצאים להליכה נעימה בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות בין הערביים, נהנים מהאוויר הצח וגומעים מרחקים על פי כמות הקילומטרים היומית. אוהבי הריצה ירוצו בשטח, בחולות, בפארק, על המדרכות או בכל מקום אחר שהוא נוח עבורם.

פעילות ספורטיבית וחברתית

המתאמנים נהנים מאד לעשות כושר על המתקנים השונים, אך במקרים רבים הרבה יותר כיף לבצע זאת עם בן, בת הזוג, או עם חברים. לכן הם מתאמים ביניהם שעות שנוחות לכולם, בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר הילדים משחקים בגן השעשועים הסמוך למתקני הכושר או בשעות הערב. כך או כך הפעילות הספורטיבית המשותפת מחזקת את הקשרים הזוגיים ואת הקשרים החברתיים וההנאה היא הן מהפעילות הספורטיבית והן מהגיבוש.

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

רותי חייק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.